Vaseline Healthy hand&Nail cream

Nu har jag hunnit använda denna nog för att kunna ge den ett rättvist betyg. Produkten doftar fräscht och rent, och rätt fruktigt och tjejjigt. Den går riktigt fort in i huden, och känns som en väldigt lätt och luftig kräm. Den är alltså inte så trögflytande utan när den kommer i kontakt med huden så blir den väldigt flytande och lättarbetad.

Det här med 50% starkare naglar var ju det som jag var mest intresserad av när jag köpte krämen, och jag har definitivt upplevt att mina naglar blivit starkare. Att dom har blivit 50% starkare kan jag faktiskt inte uttala mig om, för hur sjutton ska man mäta det egentligen? Jag nöjer mig med förbättringen av kvalitet på mina naglar och köper definitivt krämen igen!

Jag testade att applicera lite olika mängd av krämen, när jag tog lite åt gången så nästan sög huden in krämen medans om jag tog allt för mycket så ville nästan inget stanna i huden utan det la sig ovanpå som en hinna. Lite åt gången alltså!

Mitt betyg: 4/5, Priset och skillnaden den har gjort på mina naglar är oslagbar!

Pris: Runt 30 kronor.
Mängd: 200 ml.
Finns hos: Välsorterade matvaruaffärer, vanliga skönhetsaffärer.

Eng: Ive used this product enough now to give it a fair grade. The product smells fresh and clean, and quite fruity and girly. It gets absorbed by the skin quite fast and it feels really nice and fluffy. Its more liquid then it is dense and creamy, and when it comes in contact with the skin it gets superliquid which makes it easier to work with.

The thing with 50% stronger nails was what interested me the most when i bought the cream, and I have definitely experienced that my nails have become stronger. That they have become 50% stronger I cant actually say anything about, cause how do you measure that really? Im happy with the improvement of the quality of my nails and will definitely buy this again!

I grade this 4/5, The price and the difference it has made on my nails are hard to beat!

Cost:
Around 3 euros.
Amount: 200ml.
Available at: No clue where you can get this in the rest of europe but Id guess in the drugstores or bigger supermarkets.

Kommentera här: