NOTD - E.L.F Mod Mauve





Provade Mod Mauve som jag fick hem i mitt E.L.F paket, ännu en besvikelse. Formulan är en helt okej krämig formula som inte torkar högblankt. Färgen däremot är det jag är besviken på. Här har ni deras swatch från hemsidan till vänster.

Och som ni kan se(Eller som jag kan se iallafall) så är den mycket ljusare och ser mer lila ut, än det brunrosa åbäke till lack jag har på naglarna. Hade föredragit swatchfärgen faktiskt, det var därför jag köpte det.

Eng: I Tried Mod Mauve that i got in my E.L.F package, yet another dissapointment. The formula is an okay creamy formula that doesnt dry supershiny. The color on the other hand is what I'm dissapointed in. Here to the left is the swatch from their website.

And as you can see(Or i see it atleast) the polish is alot lighter and looks more purple then the brownish pink weird polish i got on my nails. I wouldve preferred the swatched color obviously, since that's why i bought it.

Kommentera här: