NOTD - E.L.F Dark navy

Provade E.L.F's Dark navy idag som jag fick hem på posten. Ser nu att jag har världens kladd på ringfingret som jag inte såg när jag tog bilderna, suck! Äsch, det kan inte alltid vara perfekt.

Lacket ser svart ut på naglarna, totalt becksvart. Om man kisar noga eller kollar under en lampa så kan man ana ett mörkblått skimmer.. Jag trodde ärligt att lacket skulle skina mer av blått så jag blev lite besviken faktiskt. Det är väl pigmenterat dock, på bilderna har jag ett lager och torktiden är fantastisk!

Eng: Tried E.L.F's Dark navy today that i got home the other day. I see now that i have the biggest mess on the ringfinger that i didnt see when i took the pictures, sigh! Oh well, it cant always be perfect.

The polish looks black on the nails, totally pitchdark. If you look really closely or under a lamp you can see a hint of a darkblue shimmer. I honestly thought the nailpolish would shine more of blue so i got slightly dissapointed actually. Its well pigmented though, on the pictures I got one layer and the dryingtime is fantastic!

Kommentarer:

1 kerstin:

Trist om inte det fina blå skimret syns, för det var väldigt fint!

2 Honi:

Kerstin: Ja det är jättesynd, det ser ju så fint ut i solljus och under massvis av ljus men annars är det ju inte så spännande.

Kommentera här: