Maybelline New York

Jag var inne och kikade hos Lipglossbitch i sedvanlig ordning och såg att hon hade skrivit att Sverige som tredje land i världen får MNY's produkter i sminkbutikerna. Eftersom jag sitter och planerar min shopping tills när jag kommer hem till Sverige i mitten av Oktober så hamnar MNY absolut på listan av märken jag ska kika närmare på. Alla produkter ser färgglada och jag är mest nyfiken på deras eyeliners och nagellack så det blir nog mest det jag kommer kika på, tack och lov såg jag att det fanns på Åhlens uppe i Luleå så jag kan hitta det där uppe i norr också! Är ni också nyfikna på deras produkter?

För information om vilka butiker som säljer produkterna, gå till hemsidan.

Produkterna ligger alla tydligen under 50lappen så priset är absolut överkomligt, här är prislistan (Lånad av lipglossbitch):

"Rekommenderade priser:

Ögonskugga 39.50kr

Läppglans på tub 29.50kr

Läppglans 39.50kr

Nagellack 29.50kr

Rouge 49.50kr

Läppbalsam 29.50kr

Ögonpenna 29.50kr"

 


Eng: Maybelline New york is launching in Sweden and Im so curious about their range of products. Im mainly interested in their nailpolishes and eyeliners, so I will most likely pick a few up when I'm up in Sweden in the middle of october!

Kommentarer:

1 Jennifer:

Måste nog göra ett pluggschema, annars kan det lätt bli för mycket.

2 ELLEN - eecederholm.se:

Så tråkigt då! Jag hittade två saker men inte det som stod på inköpslistan haha :P

3 Anna:

Nej det mår ju ingen bra av. Hoppas att jag får det bra nån gång! Detta knäcker mig.



Vilka fina sminkningar du gör! :)

En sån manlypalett ska jag önska mig i julklapp,eller så får jag leta efter en :)

4 Åsa:

kul att du gilla outfiten :D

5 Josefin:

Svar: Åh, perfekt ju! GG är ju liksom inspirerande, underhållande och avkopplande på en och samma gång :)

6 Melina:

svar:ja,kika gärna in våran streetstyleblogg för inspiration :D

7 Mahshid:

Sv: haha ahh, det kan man säga :)

Men jag hade ändå kul med kompisarna i skolan ^^

8 Mahshid:

Sv: haha ahh, det kan man säga :)

Men jag hade ändå kul med kompisarna i skolan ^^

9 Maren Andrea:

SV: I know ;D

vad gör du då? :)

Snyggt hur du har gjort med make upen ;)

10 mimmi:

sv:

tack för tipset :)

11 MATILDA:

tusen tack för att du ville rösta på mig ! :D

12 malin [fotoblogg]:

sv: åh tack så mycket det värmer :)

13 Anonym:

sv: haha , tack ska du ha!

14 sandra:

sv: ja jag brukade också tycka det var kul på idrottsdagar när jag var liten och tycker fortfarande det nu när jag är stor. Men nu är jag ledare istället för elev hehe :)

15 kajsalina:

Hejsan, Vad gör du då? Kram

16 JULIA:

ojojoj fina priser ;)

17 chaiimphoemphon:

aw tack :D

18 claudia:

Jupp ska t stan nu och försöka hitta ngt :D

19 ingrid:

va söta de var, och billiga! :D



sv: haha ja det där gör mej galen också!

20 yasmine modell fru och mamma:

tack så mkt allt bra med dig?

kram

21 Yasmine:

Så har inte jag förstått de, för det stog i tidningen både de där du sa och att det fattades röster för moderaterna skulle få majoriteten.

22 Yasmine:

Ja ja :) okej, då tror jag att jag hänger med :P hehe.

Jag är inte alls insatt i politik :P hehe

23 Rebecca:

Sv: ja eller hur :o så himla fin!

24 sara:

sv: tack! :) ohja! :)

25 Louise:

sv: Tackar!

ja vet att sprayen förstör naturen, men klotter är ju bara massa onödigt.

Och ja det stämmer det du skriver att graffiti oftast förgyller upp lite! :)

26 Annie Linnéa Ståhl:

tack :) vad gör du ?

27 Mellisaurus-[rex]:

Sv: Gick och köpte en, så jag mår lite bättre nu :)

28 Riham:

SV: a de smakar också underbart :D

Hur har din dag varit?

29 Paparazzibecka:

Sv: okay, eller så kollar du på tv. :P

30 Angeliqa:

sv: jag ska försöka men med alla läxorna vi får nu är så är det lite svårt :( men vet inte säkert ifall det är magkatarr, men får hoppas att det inte är det! :/



kram

31 Saaaaaaaaaandrizz<33:

Snygg blogg!

Ställ heeemskt gärna en fråga i min frågestund! Det skulle betyda guuuuuuuuuuuuuuuld<3! Alla som ställer en fråga blir länkade om de har en blogg!

32 Sandra:

Oh sounds good :)



Vet inte om dom fått in den modellen på Nelly.com igen, annars finns de bland annat på Sandelins.. iaf i Skåne :) Och andra återförsäljare för Rut med flera!

33 Linda:

Sv; jo det tycker jag verkligen att du borde göra :). Tänk bara på att ta lite för får man för mycket kommer håret kännas och se fett ut.

34 Sminkan:

Alltid roligt med nya märken!

35 Celia:

Svar: För jag ska gå upp i vikt, och de hjälper mig lite :)

36 Evelina:

Den är det! Beställ på HM ba! ;D

37 ♥ Vannichi - Min blogg om min vardag! ♥:

SV; Tack tack vännen ,allt bra ?



♥ Kram ♥

38 Eleonore:

Vilka läckra förpackningar!



Ja det ekar tom på bär i min frys med, men bra att ha receptet till en annan gång :)

39 anonym:

sv. Jo visst gör den :) Tyvärr finns den ju inte i min storlek, annars hade den varit min ;p

40 Louise:

sv: Ja det var grymt gott :D

Snygga sminkningar du gör! :)

41 Dragana:

Varför så billiga om de är från Maybelline?



(Svar: Tack, tack!)

42 Rebecca:

sv; oja! :D

43 EMELIE - FOTO:

tack som tusan!:D

44 Linnea:

SV: taack, de gick rätt bra :)

45 Paparazzibecka:

Sv: Ok, då förstår jag. :p

46 Sandra:

Hehe ja de e de verkligen (A) på rockabillykillar =D hur e de med dig då ? (:

47 emmi:

sv; ja det är det också =) har dock inte hunnit med allt! hoppas du haft en bra dag. kram

48 A.:

svar: okej ;D hur mår du?

49 Lina:

Sv: Tackar! =) Japp precis! :D Kraaaam

50 Ida [iesfoto.blogg.se]:

Svar: Tack! :D

51 J:

Haha, ojdå, då är du minst lika farlig dårå med den tandborsten ;DD

52 Linda - ndaiL:

ja, jag tycker det är kul med förändring :)

53 S' - Be Real ♥:

jaaa jag gillar det faktistk :)

54 Jenni:

Sv: tack snälla, jag behöver all tur jag kan få^^ haha. Är du utbildad make-up artist? :D

55 nellie:

svar: hahaha efter att ha ätit en halv kasse är du inte så hungrig längre ^^

56 Jenni:

Sv: inte? du är verkligen riktigt duktig! :) Har själv planer på att gå en utbilding nästa höst, men det finns så himla många skolor att välja mellan, så jag har ingen aning om vilken jag ska välja^^

57 ello:

jupp, rätt tråkigt.

men ja, en dag ledig från skolan.

men vi skulle typ göra uppsats om filmen, så får ladda hem den, och skriva om den sen:)

riktigt fina sminkningar!

kram:)

58 Sarah:

fin blogg du har :) hoppas allt är bra!

59 lucke:

Hejsan, vad göres? :)

60 Elin:

det går precis lika bra utan tomater :-) de smakar ju inte så mkt, mest för färgen :p hehe

61 Dragana:

Svar: Jaha okej! Då förstår jag, tycker att det verkade lite väl skumt!

62 jessica:

vi har haft en toppen dag! :D hur har din dag varit då? :)

63 Jonna:

De är super gott med mat! :D Ååh, lasange de var de fleeeera årsedan jag åt känns de som, får tvinga mor min att laga de någon dag ^^ haha

64 nicole:

sv: Det va riktigt gott:)



vad ska du göra imorgon då?

/Shoppaholly

65 sandra:

ja, de är ju de =)

66 Viktoria - The one and only!:

jaa apelsin är galet gott :) jaa jag förstår det, det håller jag helt med om :) vad har du för kamera? :)

67 Melina:

svar:vad gulligt! hoppas du fortsätter kolla in där då :D

68 Emma:

SVAR: haha, visst gör det. ser lite lustigt ut. ;)

69 ellinor:

Skojar du ? Hm, nej jag tycker verkligen inte om egnelska, det har jag hatat ända sedan jag var liten. Jag hatar det för att jag inte förstår ett piss av språket, och jag hatar det för att jag inte kan uttala orden. Visst det kommer väl, man läs sig men vem vill lära sig något som man hatar? Inte jag iaf! Jag blir jätte irriterad på varje engelska lektion.. Vet inte ens varför, det är ju svårta grejer i andra ämnen också. Men i engelskan, då sätter jag mig lixom bara på tvären :o

70 Anonym:

Sv: Tack så mycket! :)

71 Maria [Fotoblogg]:

sv; tack så jätte mycket ;)

72 Amanda:

Sv: Tack, va snällt! :)

73 MADDES:

tack så mycket. om du vill ha ett litet träningstips så spana gärna in mitt videoinlägg :) kram

74 Tessan:

Sv: Ja det är riktigt skönt :)

75 jojjo:

Tack :D

76 E M M A:

sv: håller med :D

kramar

77 sofia:

tack:)

78 Anna:

Jaaa :D

79 lovisa:

Riktigt mysigt faktiskt :) allt väl ?

80 Mikaela,hockeyspelaren och lilla Aimee:

Eller hur! Jag tänkte dock att det kanske var varmare i ishallen idag än sist,haha..

81 Sheila:

Sv; Ja det var det ;P



Kramar

82 SveaJ:

sv: Ja säger de, har letat efter ett par bra väääldigt länge nu och äntligen hittade jag dem till ett skitbra pris, brukar man inte annars göra! :D

83 Angela:

sovgott!:)

84 dlc:

det där låter som härligt pris på produkter ;D

85 GalenBrud:

hehe okej ;)

händer idag då? :)

86 H A N N A ★:

haha, jaa, de håller jag med om! :D

87 malin:

De där låter ju jättebra :)billigt & bra!

88 Anna:

sv: riktigt gott ;)



tack för tipset :)

89 Josefin:

Svar: Åh tack tack :)

90 Honi:

Anna: Gör det! Dom är jättebra, finns på Ebay. Vill du ha från svenska sidor finns en liknande 120palett på eleven.se.

Maren Andrea, Louise, Ello, Sarah : Tusen tack!

Julia: Visst är det!

Ingrid: Ja jag gillar förpackningarna :)

Sminkan: Absolut! Jättekul att det lanseras på den svenska marknaden!

Eleonor: Dom är jättefina! Lite roligare än alla vanliga svarta!

Dragana: För att Maybelline New York är Maybellines systermärke (Eller undermärke). Dom har helt andra produkter och priser!

Jenni: Nej jag är inte utbildad makeupartist! :)

dlc: Visst är det! :) Tycker det är trevligt med billiga produkter!

Malin: Precis! :) Jag ska minsann köpa på mig några grejer och prova iallafalL!

91 ellinor:

Jaha det låter ju skit nice ju! ;) jag gick på spanska förut, det var inte så jobbigt men engelska, ush!

92 Alli:

They have these displays in Switzerland. You'll love it. It's full of so many colors and products and the prices are decent (at least here).

93 samantha:

Vet du om MNY produkterna kommer att finnas på alla Cubus, Lindex och åhlens butiker??

Bor i Malmö och vill gärna prova på detta nya budget märke !

94 Honi:

Alli: Im so sure I will love it! I looove trying out new brands :)

Samantha: Om du klickar in dig på denna länk:

http://www.mny.com/no-se/index.html#/home

Och sedan på where to buy så står det vilka affärer det finns på och vilka adresser dom har!

I malmö finns det på : Malmö triangeln, Åhlens.

Verkar vara det enda stället! I Lund fanns det också såg jag :)

Kommentera här: