Honi Testar - Nagellacksutmaningen dag 3

Dag 3 av nagellacks testet och första lacket har chippat på båda händerna (Ringfingret på högra handen och pekfingret på vänstra som ni kan se ovan!). Det blev (Som många av er trodde) E.L.F lacket Smoky Brown som höll kortast tid. Dom andra lacken håller än så länge riktigt bra, men mest imponerad är jag av det röda dependlacket som inte ser ut att vara 3 dagar gammalt alls.

Det blev dåligt med bloggande både idag och igår, så jag har inte hunnit svara på kommentarer alls. Är ledig 5 dagar nästa vecka så jag får ta igen det imorrn eller då!

Eng: Day three of the nailpolishtest and the first polish has chipped on both hands (Ring finger on the right hand and the indexfinger on the left as you can see above!). It was (As many of you thought) the E.L.F polish Smoky brown that lasted the shortest. The other polishes are lasting quite nicely so far, but I'm the most impressed with the red dependpolish that doesnt look like its 3 days old at all.

Im a quite bad blogger both today and yesterday, so I havent had time to answer any comments at all. Im free from school 5 days next week so Ill catch up then or tomorrow!

Kommentarer:

1 Hanna:

Åh, det röda nagellacket var riktigt snyggt! :)



Om du vill får du gärna ställa frågor till mig i min frågestund. Jag blir glad av varenda fråga :)

2 Annie Linnéa Ståhl:

jo jag känner samma sak! (:

3 sofia:

ja verkligen:D

4 ladymuffin :):

sv; tack så mycket :D

alla är tagna på högklint på gotland :D

5 Tiiza:

sv: tack så väldigt mycket^^

6 Elin:

Sv; Tusen tack fining!

Följa varandra via bloglovin?

7 Viktoria - The one and only!:

ja absolut =) godis är gott =)

8 ellinor:

Okej okcj :) Vad har du gjort i helgen då ?

9 mathilda:

sv: haha! ja det var den! :D

10 sabina:

Svar; hah glass är gott :)

Fina nagelack btw!

11 A D E L I N A:

sv: tack så mycket :)

12 LISOU:

tack, :)

13 jenny:

hehe okej :) så brukar jag också låta ibland.. Men nu längtar jag lite faktiskt :P

14 pollea:

tack :D

fin blogg!

kram

15 Cissi:

Hoppas du har en fin lördag! =)

16 sofia:

jaa det är den verkligen! tack för att du påminner mig, dags att måla naglarna ;)

17 Fanny:

Svar: Ja, hon är jätte söt! :D

18 ensomcaroline ':

svar; jaha okej, va mysigt ändå :) vart är det du bor ?

19 sandra:

hehe bra! ;)

20 Dixi Wonderland:

Svar: Fan va illa om de inte visar de när dom påstår att de ska vara större än någonsin xD

21 rebecka:

tackar!;)

22 Anna med A:

Tack :)

23 Medina:

SV;det gillar vi:D!

24 liindblaads:

tack för du är med :) drar en vinanre ikv



//liindblaads

25 Jennifer:

Film är en riktig avkoppling här i livet =)

26 anonym:

sv. Ja de hätligt de! :)



Roligt test du håller på med, hur länge hade du tänkt hålla på? :P

27 Yasmine:

Ja :) jag också :) jag blir så himla glad, men får någon speciell känsla i kroppen :P hehe

28 E M M A:

sv: Tack :)

kramar

29 EMMI - modeblogg:

de röda är skit snyggt!

sv; tack, visst är dem :) hoppas allt är bra med dig, nattinatti <3

30 Mellisaurus-[rex]:

Wicked :D

31 Sarah:

ja eller hur! like it :P

32 natalie:

haha :D tack ska du ha!

33 mimmi:

sv:

nej verkligen inte! hur va din helg? :)

34 sharon:

visst gör den.Ska vi följa varann i bloglovin? :)

35 rakhshanda:

wow..nice nails..and great blog!!

36 SveaJ:

sv: Tack! Ja, det gör ju faktiskt det. Svart är underbart, haha :)



Roligt med nagellacks test, då får man veta lite om dem ju :)

37 Maria:

Nice :) Hoppas du haft en bra helg!

38 fridolina:

För mig brukar nagellacket alltid försvinna först från pekfingret. Så jag tycker inte det blir riktigt rättvist ;)

39 Honi:

Hanna: Ja det är riktigt fint! :)

Sabina: Tack!

Sofia: Inga problem ;) Ställer gärna upp och påminner när jag kan!

Ensomcaroline: I danmark! :)

Okandtjej: I en vecka är det tänkt, så kan jag ta bort lacken och applicera nya lagom till min födelsedag!

Emmi: Det har riktigt fint skimmer som inte riktigt kommer fram på dom här bilderna också! :)

Rahkshanda: Thanks alot :) Glad you like it !

SveaJ: Ja det är faktiskt rätt intressant att se!

Fridolina: Därför jag har målat båda händerna i olika ordning för att kunna jämföra rättvist ;) Så det har jag såklart tänkt på!

Kommentera här: