EOTD - Matte me up!

Idag blev det matt grönt, matt svart och en skimrande highlighter (Som på bilderna ser ut som att den har spridit sig ner över hela sminkningen, gud så det skimrar!). Lite sotigt, men uppljusat av det gröna!

Eng: Todays makeup consists of matte green, matte black and a shimmering highlighter (That on the picture looks like it has spread down all over the makeup, so shimmery!). Kinda smokey, but lightened up by the green!

Products/Produkter:
Eyeshadow - Makeupstore - Breath
Eyeshadow - Ebay - Black pigment
Eyeshadow - Ebay - White shimmery pigment
Eyeliner - E.L.F - Cream eyeliner (Black)
Mascara - Boots no7 - Maximum volume(Black)
Primer - E.L.F - Eyeshadow primer

Kommentarer:

1 Alexandra - Uppsalas största blogg:

sv: hihi tack så mkt sockor e så mysigt :D

2 felicia:

svar: jo, de kostar endel

3 Anonym:

Hihi javisst! (Lite slitna dock) ;P



Härligt smink!

4 elin:

snyggt! vad duktig du är på att sminka :)

5 Ruth Frida Marie:

Schnöggt smink hörredudu!

Sv: Jaaa det var illa, riktigt riktigt illa. Haha. Fast tur att jag kom ihåg drömmen iallafall.

6 Linnéa:

Ja, eller hur?!



Tack för kommentaren <3

7 Cissi:

Ja men eller hur! :D

8 Hanna:

Snyggt! :D

9 Rebeckham:

sv: ja men dom är verkligen bra, är jättenöjd med den ^^,

10 tora juhlin:

SV: höhö tack ;) vilka fina ögon du har!!

11 Elina:

sv: Hahah, jag tycker annars att det är rätt kul, men blev väldigt arg idag eftersom jag inte kunde ge allt. Var nog inte så rolig att gå bredvid ^^

12 MYMiC:

Aw, tack detsamma dude :D

13 Linn:

Jo, man får verkligen rota!!! hehehe..



Så bra att du skrev den bloggen.. jag vet att den är superbra men hade helt glömt bort vad den heter.



Toppen... tack så mkt, nu kanske man kan få till en någorlunda design.

14 johanna:

sv:Tack dsm!<3

15 » P H O T O L E N S:

SVAR: Okej! Men Idol är superbra. :)

16 Frida:

Sv: ja lite kanske, men han blev bjuden av sin pappa, och dem behöver lite tid själva med :P

17 FIONA - en ointressant vardag:

jo det vil man ju alltid :D

18 Clara:

ja, jag är riktigt nöjd med dom! :)

19 Cecilia:

Sv: tack

20 DONKEN- 2barnsmorsa 2 be:

snöggt!

21 sminkjante:

Det var en grymt snygg grönfärg.

22 elin nilsson:

sv;aa tack , aa det var det :(

ja godis är ju alltid gott!:)

23 Emelie:

Sv: Tack :) Hon är en av mina ögonstenar ^^

Fint smink!

24 Maria - fashionstars ☆:

fint :)

25 CECILETTE - CECILIA EWERLÖF:

Söt <3

26 Linda:

Vad snyggt det blev med den flerfärgade glitterhighlightern, den gav maken det där lilla extra.

27 moa:

jo visst var det:)

28 isabella:

TACK ;)

29 elin:

haha jag med :)

Hittade en kexchoklad och wienerbröd!

30 Kajsa:

Guud va snyggt!

Har du någon video som visar när du sminkar dig!?:)

31 Wiilow [foto tankar känslor]:

Såååå duktig du är!

Jag kan ju lära mig en hel del här! i like! ♥

=)

32 m':

hahaa tycker du:)

min mamma ville att jag skulle hete Audrina när jag var liten xD <3

33 Mamma till William:

Snygg sminkning :)

34 VIVIENNE ~ Modell & Fashionista:

SV: Tack, vad kul :)



Jättefin läggning av ögonenskuggan. Snygga färger också.

Kommentera här: