Disney Villains - Madame Mim





Madame Mim var än så länge den svåraste disneyskurken att tolka. Jag ville ha det rufsigt, spretigt och likt hennes hår i rosa och magiskt skimmer. Vitt och rosa kändes som dom givna färgerna och i hela sminkningen har jag faktiskt bara använt två skuggor.. Ingen primer, ingenting! Fransarna fick också bli rosa med hjälp av skuggan och lite vatten.

Eng: Madame Mim has been the hardest disney villain to interpret sof ar. I wanted it messy, spiky and alot like her hair in pink and magical shimmer. White and pink felt like the obvious colors and in the entire makeup ive only used two eyeshadows. no primer, no nothing! The lashes became pink aswell with the help of the eyeshadow and some water.

Products:
Leishi Pigment - Pink
Leishi Pigment - White

Kommentarer:

1 Erika:

Häftigt!!

2 carolina:

ne för man orkar inte plugga, så du gör rätt i att kolla efter nya bloggar, hade varit kul om du hade varit kvar på min blogg :) mkt fin blogg har du :P

3 Sara:

sv: hittar inte auktionen, har kanske gått ut :O men säljaren är: highquality*4*you



kolla om hon har andra fimos! :)

4 Linnea:

SV; jaa jag har rätt mke o göra ^^

5 Sminkan:

Kreativt och coolt!

6 Neha:

cool sminkning:D

7 NailsbyNoir:

Snyggt som alltid!



Du har fått en Sunshine Award som finns att hämta hos mig.

8 Honi:

Erika: Tack!!

Sara: Tack, ska kika in det :)

Sminkan: Tusen tack :) Var skönt att få göra något som är lite "out of the box".

Neha: Tack!

Nailsbynoir: Tusen tack vad söt och snäll du är :) Sitter här och är superglad nu!

9 Anna:

Åh, hon är ju råball! Visst är hon från svärdet i stenen? battlar merlyn..

10 Honi:

Anna: Jajjamen det är hon från svärdet i stenen! :D

11 Therése (Heartcore):

Cool effekt med de målade fransarna!

12 Maria, Hjärterdam:

läckert =)

13 Julia S:

tack för din kommentar! :D

ja jag älskar mitt halsband! :)



skit cool sminkning!! Jätte svartsjuk på dig som kan sminka sådär!!!

Kommentera här: