Cien nail varnish remover

Jag var på jakt efter en prisvärd och lättanvänd borttagning för lack och efter att ha kikat igenom trådarna på skönhetsforumet Pret-ty (Som jag för övrigt älskar att kika omkring på) så bar turen till Lidl för att köpa en flaska och testa! På flaskan står det att den är skonsam för naglar och innehåller Aloe vera. Att en remover ska vara skonsam för mina naglar är nästan ett måste då mina naglar går under av removers innehållande aceton.

Jag brukar blöta två bomullspads rejält och sedan går jag över naglarna en efter en genom att hålla lätt över lacket med bomullen. Lacket kommer enkelt av och naglarna känns varken torra eller spröda av removern, vilket som sagt är ett stort plus för mig.

Den luktar inte heller starkt, vilket pojkvännen faktiskt har märkt. Han brukar annars klaga lite över den starka lukten när jag tar bort lack, men inte ett pip har jag hört!

En riktigt bra remover till ett fantastiskt pris.
5/5 får den i betyg av mig och jag köper den definitivt igen!

Finns hos: Lidl
Mängd: 200ml
Pris : Runt 20 kronor för 200 ml

Kommentarer:

1 Vannichis - Blogg om min vardag!:

SV; Hiihii ! :)



Allt bra sötis ?

2 aeel:

sv; ja precis :(

ett bra och ett dåigt! man kan inte alltid ha det bra :D

3 Placebohoe:

SV: ja jag borde räkna alla recensioner som jag har skrivit på bloggen, har ju inte bara skräck utan recensioner i alla filmgenres så det skulle nog bli väldigt många haha :P

4 stephanie isabell:

eller hur? =)

5 Anonym:

sv: tack så mycket! Gud va snyggt, vart har du köpt den? :D

6 bex.:

fin blogg :D allt bra ?

7 bex.:

aaw tack ^^

8 Anonym:

sv: Jaha :7 Ja kan ju tänka mig det :)

9 SOFIE - Följ med mina äventyr:

sv: Jag vet! Vi berättade det sàklart för personalen och andra sàg ju även detta ocksà, sà alla var försiktiga. Vad roligt att du gillar mina bilder:)

10 Karin:

Sv: Tack :D

11 Filippa:

SV: precis ^^

håller med helt fullständigt ^^

12 Lillasyster:

Måste också köpa den! ALLA säger att den är så bra!

13 benita:

Sv; taack! :)

14 Sandra:

Låter kanon! :)



Svar: Haha ja det gör skitont ju.

15 Josephine:

Den är grym, min favorit! :)

16 LINNEA:

haha vill du ha några? ;)



görs?<3

17 ♫♪ Sandra T:

äsch får se till att lämna in den efter lovet istället ^^

18 sara:

sv: ja precis, håller med! :D

19 viktoria:

Tack sa mycket!



Jag ar sjalv i Polen just nu och de finns har hos oss i Lidl ocksa, jag gillar de med!

20 FANNY <3:

Fin blogg du har :)

21 CmonEbba:

Hah! Njaa.. eller?

22 louisebiszczak:

sv: hehe jaa det kan man säga :D

23 johanna:

vart köpte du ?

& hur mycket kostade dom ? :)

24 ♥ Angelina:

Sv: Ja, jag tror nog att den är rolig! Ska skriva om den sen efter pressvisningen. :) Kram

x Angelina, http://aslanx.blogg.se/

25 Lie Persson:

- Jaa.. det är jättejobbigt :(

som tur är det över nu! :)

kramar

26 Ninni:

Tror jag är inne på min femte flaska av denna remover...

Kommentera här: