Viva La Diva Rocks!

Jag ville bara visa min nya palett från Viva La Diva Rocks kollektionen som jag köpte när jag var hemma i Sverige. 89 kronor kostade den hos Åhlens och innehåller 4 skuggor.

Ovan är det swatchat på G = Gosh Eyeshadowstick i Love that beige, N = Nyx Jumbo pen i Milk och sedan på bar hud under dom två. Pigmenteringen är väldigt bra faktiskt, och jag ser fram emot att sätta penslarna i den och se vad jag kan hitta på! Speciellt den mörka gråsvarta skuggan ser fin ut, den är fruktansvärt metallisk och skimrig.

Kommentarer:

1 Plutten:

Låter hett! Man kanske ska köpa...

2 lina:

ja det är asum!

3 sannalitens.blogg.se:

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

4 kerstin:

Hrm, denna har jag gått förbi i affären, men nu ser den plötsligt mer lockande ut... Bloggar är farligt =)

5 MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA:

SV: Ja jag vet ! hon är värdens bästa. Men synd att så mycket kommer ivägen så man inte träffasina släktningar bara.. :/

6 Linda:

sv: Det blir lätt att man gör det^^

7 Jennifer På Fashioncut:

SV: Man har ju inte så mycket val när man själv inte orkar ta sig utanför huset knappt, däremot tror jag att det var från skolan jag lyckades bli sjuk från första början så ^^

8 Ellenor:

sv. haha ruskigt bra program tycker jag!! :)

kul med smikblogg, synd bara att jag är så dålig på att sminka mig själv bara

9 Sandra:

sv: tack ^^ och du har jättefina ögon!:)

10 angelica:

sv; tack så mycket :)

11 Sara:

oj, det märket skulle jag inte tacka nej till om det fanns här.. :)

sv: Ja faktiskt ganska kul men jag skulle aldrig vilja simma varenda vecka :D Det är min syster på bilden, så jag antar att hon tackar :D haha!

12 keela:

rackarns, jag har ingen bordsfläkt :p

13 Paulina & Pernilla:

Fina! En sån ska jag också se till att införskaffa! :D



SV: Visst var de sjukt snygga ringarna?! :)

14 Bee:

sv; håller med ;)

-fin blogg btw :)

15 sanne:

haha den är ju inge läskig & jag gillar skräckisar ;) hahah, fin blogg btw :D

16 Anonym:

nu har årets önskelista kommit, vad önskar du dig ?:D

17 M I K A E L A - D E N B Ä S T A B L O G G A R E N:

sv: aa, fin blogg!

18 ELLA GRÖN:

ja, det gjorde vi:)

19 josefine:

fin blogg :)

20 Jelly:

Riktigt fina färger, synd att jag är så brun i hyn, vet inte om färgerna hade sett lika fina ut på dig som på mig? :)



Kramar

Fotojelly

21 Annika:

Det var ju ett bra pris och dom är jättefina!

22 ANNAARVIDSSON:

SV: haha ojdå råka svara fel förut. Jag hitta den på weheartit.com så jag vet inte vart man kan köpa den :/

23 Honi:

Plutten: Ja än så länge gillar jag paletten! :)

Kerstin: Håller med, bloggar är väldigt farligt. Var också lite tveksam till den i början men jag gillar den faktiskt!

Ellenor: Det går alltid att bli bättre :) Det är ju det sminkbloggar och liknande är till för, få inspiration och tips!

Sara: Bor inte heller i Sverige så jag springer förbi Åhlens när jag är hemma och hälsar på :)

Paulina & Pernilla: Hoppas du också gillar paletten isåfall! :)

Bee: tack!

Sanne: Tack!

Mikaela: Tusen tack :)

Jelly: Tror det beror mycket på vad man gör med skuggorna, den gråsvarta, blå och lila skulle garanterat funka på dig men jag är lite tveksam om den rostfärgade!

Annika: Ja dom har verkligen bra pris tycker jag :)

24 LATINA:

sv: joo det var det ;)

jätte fina skugor!

gillade den i turkos ;)

25 3Mma:

sv: Haha hemmagjord pizza är gott :D



Åh den där har jag haft ögonen på ett tag, funderar på om jag ska köpa den :)

Kommentera här: