1 krämlacks 3a

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så har allas vår Lipglossbitch börjat med ett nytt roligt tema där hon listar sina 3 beautyfavoriter i en kategori. Jag och många andra hakar på och idag handlar det om våra 3 krämlacksfavoriter! Jag måste erkänna att jag inte är så mycket för krämlack men jag har några som jag verkligen gillar.

Isadora Grape Jam. En rätt ny favorit som jag använt flitigt sen jag köpte det.

En annan favorit är E.L.F's Smoky Brown som är en fin brun nyans.

Den tredje var lite svårare, men jag slår till med Eyeko Rain polish.

Kommentarer:

1 nina:

Sv: håller med dig! :D



jag tycker den bruna var finast :)

2 kerstin:

Fina favoriter! Jag ska också försöka haka på!

3 MADDES:

Det var riktigt gott vill jag lova :) Gud vilka snygga lack i det här inlägget.

4 Jasmine:

svar: Ja men visst har det! :)

5 Fredrika:

snygga nagellack!

va gärna med i veckans blogg :)

6 Enya:

sv; Ohja det gör det verkligen ! :)



Det blåa var snyggt :) hur äre?

7 neli:

hihi ja, jag har det riktigt mysigt i sängen :)

fin blogg du hade förresten :)



och sjukt fina nagellack :) den tredje va väldigt cool.

hoppas att du haft en fin helg :)

kram tjejen

8 SARAH - You can't fix stupid:

sv: ja verkligen! Speciellt på en lördag ;)

9 Nailtastic:

Alla tre är jättefina! Beställde Rain polish och några till i fredags.

10 Elina:

älskade det i mitten, innan har jag tänkt att det inte alls är fint med brunt nagellack men nu är jag totalt såld på det ;P

11 Carina:

Fina krämlack :)



Jag hade nästan inga krämlack upptäckte jag, men till slut fick jag också till 1beauty3a.

12 Honi:

Nina: Ja det är verkligen en fin klassisk färg :)

Kerstin: Gör det, är så himla kul att se sånt här! :)

Maddes: Tack, tycker också dom är riktigt fina!

Fredrika: Tack!

Enya: Tack :)

Neli: Tack så mycket, tror det blå är min favorit också :)

Nailtastic: Vad kul! Ska bli roligt att se vad du tycker, penslarna kan vara lite underliga ibland :p

Elina: Ja jag var inte heller så positivt inställd till bruna lack innan jag provade det där :)

Carina: Jag har inte heller många krämlack faktiskt, jag vet inte varför men det måste vara något med dom som jag inte föredrar :p

13 Ida:

snyggt :)

14 Lovisa Wanhatalo:

Bruna var jätte snygg :)

15 mathilda:

de brua är kanon snyggt!

16 Honi:

Ida: Tack!

Lovisa Wanhatalo: Tycker också det är riktigt fint, och billigt! Dryga 19 kronor går det på :)

Mathilda: Tack! :)

Kommentera här: