NOTD - E.L.F Royal Purple

Dagens NOTD består av E.L.F Royal Purple som jag hade kikat på och suktat efter på deras hemsida ett bra tag. Vilket lack! Det är precis som jag föreställde mig, en lila vacker skimrig färg  med röd underton. På bilderna har jag två tunna lager samt Gosh's base and top coat. Min mittennagel gick sönder så jag klippte och filade ner den men jag kunde inte få mig till att klippa dom andra naglarna till samma längd så det får se lite underligt ut ett tag!


Eng: NOTD today is E.L.F Royal Purple that I had been checking out at their website and wanting for quite a while. What a nailpolish! Its exactly how i imagined it, a pretty purple shimmery color with a red undertone. On the pictures i have two thin layers aswell as Gosh's base and top coat. My middle nail broke so i cut it and filed it down but i just couldnt get myself to cut the other ones off to the same lenght aswell so its going to look abit odd for a while!

Kommentarer:

1 Ninni:

Åh, det är ursnyggt!

2 Emma:

Jättefint =)

3 Sminkan:

Verkligen en fin lila!

4 Zizzie:

Ser jättesnyggt ut!

5 Anonym:

godmorgon !

allt bra med dig ?

6 AlmaaaA:

fin blogg :)

allt bra?

7 Nathalie:

snygga naglar och fint lack:D

8 Nailtastic:

Gud vilken vacker lila!

Kommentera här: