NOTD - Metal madness!

Idag provar jag E.L.F's lack Metal Madness, det är ett grått lack med en lite silvrig underton och massvis av skimmer och glitterpartiklar i alla regnbågens färger. Jag har tyckt att några av dom E.L.F lack jag provat har varit lite småtråkiga men detta kommer jag använda fler gånger! Torkade till en lite halvmatt finish, inte glansig men inte helt matt utan någonstans där mittimellan. Jag tycker personligen det är jättefint!

E.L.F's produkter går att köpa via eyeslipsface.co.uk

Kommentarer:

1 Maria - fashionstars ☆:

ja jag känner mig lyckligare nu :)

2 MLI:

Åh, du har en underbar blogg!

3 T I L D A ♥:

härlig blogg hörredu ;-)

4 pauli♥:

åh snyggt lack! :D

5 Tess:

sv: visst är det;)

Vilken fin blogg du har:)

6 Josäfin :>:

sv: haha jag blev lite pass när han började bocka så mcyket, hehe xD Haha men bra var väl det, jag hade hysteriskt roligt när jag hittade den bilden x)

7 Caroline:

Snyggt!:)

8 JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

tack :)



hur sminkar du så bra ??? :D

9 bex.:

söta naglar :D

10 jenna:

haha men de har ja försökt med i alla år o dar nu :D haha det går inte asså... :p

11 felicia:

vad fint :).



svar: ja, verkligen

12 GUESS WHO?!:

- snyggt !

13 Theresé Adelman:

Snyggt!



SV; Tack så mycket :D

14 sara:

snyggt!!

15 anna:

snygg färg :)



tack så mkt!

16 Linnea - RABATTKOD PÅ BLOGGEN!!!:

SV: Jo det tror jag också! :o Det kanske är dags att pröva då? ;)

17 Nathalie:

Tack så mycket :) Fint nagellack

18 Anonym:

tack ska du ha:D vad snygg blogg du har.

alltbra?

19 Matilda♥:

Cool header:)

20 Agnes:

Galet snyggt lack! :)

sv: Ja precis, nyss var det ju första december! :o Tiden går så fort!

Vad önskar du dig i julklapp? :)

21 JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT:

nice vill också sminka såä bra :D



varsegod :)

22 nelii:

tack så mycket hihi. det blev den första också ;)

ha en bra dag tjejen :)

23 Leia ♥:

Synd att du inte tål det =(

24 ♫♪ Sandra T:

det blir det också!

25 ida:

Svar: Ja det kan man säga! :)

fint nagelack!

26 julia:

sv:

okej :( det är väl inte så svårt? :)

ser att du skriver om smink och sånt, tänkte ha en lite mer party make up till en fest jag ska på på onsdag. har du några förslag? skulle va kul med nått nytt :)

27 lollo:

sv; tack så jättemycket! :)



jättefint nagellack!

28 S♥:

Tacktack! :)

Gud, vilken snygg blogg du har! :D

29 Deniesé:

sv: hehe visst är hon söt min vän ! :D

30 Honi:

MLI: Tack! :)

Tilda: Tack!

Pauli: Ja jag älskar färgen och skimret! :)

Tess: Tack!

Caroline: Tack!

Bex. Tack!

Felicia: Tack!

Guess who?! : Tack!

Therese Adelman: Tack!

Sara; Tack!

Anna: Älskar färgen! :)

Nathalie: Tack!

Eweman: Tack!

Matilda: Tusen tack! Tog mig många "prototyper" innan jag blev nöjd !

Agnes: Tack!

Josefin Gard: Det är bara att öva!

Ida: Tack!

Julia: En sotning är alltid snyggt och glammigt till fest, annars rekommenderar jag en sväng på xsparkage's youtubekanal. Hon gör supermånga fina sminkningar och förklarar jättebra!

Lollo: Tack!

S: Tack!

31 Caroline:

Väldigt snyggt!

32 Plutten:

Men så snyggt! Vill ha!:)

33 Honi:

Caroline: Håller med! :) Gillar färgen.

Plutten: Tur dom är så billiga :D

Kommentera här: