NOTD - Golden Chokolate

Fina Skimmerskuggan frågade om någon hade provat Pieces (Vero Moda) lack som är relativt nya. Jag har inte sett dom omtalade så mycket men innan jag åkte till Sverige var det någon som nämnde dom och jag kikade in för att se om dom hade några fina färger. Jag fastnade för denna, en brun-guld aktig färg med massvis av skimmer som skiftar i alla regnbågens färger om man tittar nära. Både torktid och applicering fungerar bra och lacket ovan täckte med två tunna lager. Lacket kostar 30 kronor på Pieces/Vero Moda och finns i en massa andra färger, just den ovan heter som rubriken avslöjar Golden Chokolate.

Kommentarer:

1 Elin =) 18 år och mamma till Molly <3:

SVAR: Jag hoppas verkligen att Molly inte blir det :P

2 t:

okej, tur att vi alla har olika smak då ;) Dock va ju den rosa en datorväska som jag knappast tror att "äldre kvinnor" använder sig utav haha ;)

Sen gillade jag den längstner till vänster som påminner lite om CC Vilket du kan se på alla kända människors axlar :)

Vad använder du för sorts väskor då? :)

Kramar!

3 oliviathebest:

asso jag har ett program så man kan söka upp , men de stämmer ju nt t 100 % och sen om de e nåt ja typ reagerar på kan jag ju ta vidare de t polisen ;)

4 Beatrice Jakobsson (foto):

sv: jag förstår! :) men drugt att sitta hemma! :/

5 sofia:

Vilken fin blogg du har!

allt bra med dig? :) xoxo

6 eliin:

underbar blogg värkligen , gillar din header och hur du sminkar dig, det är typiskt min stil , kram eliin<3

7 Jessica:

nice! den måste jag ta och köpa :)

8 t:

okej haha jag har faktiskt aldrig sett en äldre människa använda en sån dator väska. Trodde de typ tänkte "mer praktiskt" ;) Men vore faktiskt rätt coolt om jag såg någon som hade det. Vore nästan lite epic ;) haha! Sen så designar ju Friis till de yngre och inte till de äldre. men okej ;) Alla kan ju inte gilla det som är inne nu :) Själv hatade jag den höga midjan på byxor förut och nu tycker jag det är as ballt! :)

Ha en fin dag:)

Kramar!

9 michelle ♥:

sv: hit till danmark? bor du där?:D Haha ja, stannar dock bara där tills imorgon sen drar vi vidare!



Den där färgen känns perfekt till nyår :)

10 mimmi:

uuh det lacket gillade jag!!! Starkt! Ska ner och kolla på Vero Moda om de nu bara kostade 30 kr dessutom!



Synd det där med jackan, men om du känner en liten person som letar efter en vinterjacka så tipsa henne :)

11 t:

haha nee kan inte hålla med dig mer i det om att folk har på sig för att det är "inne" :) Dock kan jag tycka något är ballt som de höga byxorna men så passar det inte tex mig å då har jag ju självklart inte på mig det. Fast man ändå tycker det är snyggt. Tror man blir så blind för att alla folk har på sig det och tillslut vänjer man "ögat" vid det och börja tycka att det är nog snyggt ändå. Intressant det där faktisktist. Vem som bestämmer vad som är snyggt och inte :) Här där jag bor springer varenda unge (14-17) omkring med varsin friiss väska för det anses som ungt & hipp haha ne men du fattar :) Men man ska inte låta sig avskräckas från saker man tycker är snyggt bara för att alla har det eller för att gå mot strömmen. Guud vilket långt inlägg det blev det här. Tycker det är så intressant att diskutera sånt här bara haha :)

Kramar på dig :)

12 elin:

sv: jaa jag vet! jag med.. Blev as besviken imorse, och så var det bara torsdag, hade varit bättre om det varit fredag för då är det iaf närmare till helg :P

13 ebbas dagbok!:

Är allt bra med dig idag?:D

14 ♫♪ Sandra T:

kul att du tycker det (:

15 kerstin:

Tack för bilderna! Det är ju sett tokfint lack! Hamnar på inköpslistan =)

16 t:

oj det ska stå "kan inte mer än att hålla med dig i det" :P



kramar :)

17 Anonym:

aa, verkligen!¨

snyggt nagellack :D

18 pauli♥:

riktigt snyggt lack :)

19 chris:

sånt där funderar jag med på att testa:P

20 Alex:

Tusan vad jag gillade din blogg :) As bra ju!

21 Bea:

Riktigt fin färg ju! :D

22 Sminkan:

Såg jättefint ut!

23 Neha:

Snygg färg:D

24 sofia:

det var jättefint!

25 katarina-GK:

tyckte färgen var superfin! :)

26 Veronica:

SV: Tackar !:)

Fin färg !

27 louise:

det är bara att ge sig fan på att spara spara spara hela tiden för att man sak kunna åka, har sparat i över ett år nu:D

Kommentera här: