EOTD - Lashilicious

Är det något jag är dålig på så är det lösfransar. Jag har aldrig riktigt experimenterat så mycket med det så mina kunskaper är nästintill obefintliga. Jag beställde hem ett stort paket med fransar från Ebay för ungefär 8 kronor för att kunna öva med och ville såklart prova! Fransarna ville inte riktigt fästa på den inre sidan av locket (Som ni kanske ser), jag får helt enkelt ta lite mer lim nästa gång och se till att mjuka upp dom bättre!

Jag är förvånad över hur lätt jag fick på fransarna dock. Trodde det skulle vara mycket mer pill men det gick relativt smärtfritt. Att fransarna är helt galet over the top(Och ser rätt billiga ut) är jag väl medveten om men det är ju som sagt bara för att öva mig, och då vill jag ju inte direkt använda något dyrt!

 

Produkter:
GOSH Eyeshadowstick i Love that beige
Boots No7 Maximum Volume Mascara
E.L.F Cream Eyeliner i svart
Leishi pigment i skimrande vitt (Highlighter)
Manlypaletten
Max Factor Kohl Pencil i 010 White

Fransar från Ebay

Lim från depend (Svart)

Kommentera här: