EOTD - Metallic Blue

Idag blev det ännu en gång metallic, denna gång i form av en blå skugga från H&M med massvis av glitter och skimmer applicerat med en fuktad borste. Jag verkligen ÄLSKAR denna färg och finishen på skuggan så det blev definitivt en hit för mig!

Eng: Today im wearing yet another metallic EOTD, this time in the shape of a blue eyeshadow from H&M with loads of glitter and shimmer applied with a wet brush. I absolutely LOVE this color and finish on the eyshadow so its a definite hit for me!

Products/Produkter :
H&M Eyeshadow blue shimmery (No name)
E.L.F Silver eyeshadow (Mini collection)
Mascara 2000 calorie mascara Max Factor
Max Factor Kohl Pencil - 020 Black

Kommentarer:

1 Nathalie:

det är jättegott med glass:D:D Vad har du för dig idag?:)

2 Cyt:

snyggt!

3 Zizzie:

Grymt snyggt med blått! Finns den fortfarande att få tag i på h&m?

4 Emma P:

Riktigt fint! jag är också svag för blått skimmer:)

5 Zizzie:

Nej jag tror inte de säljs längre men jag måste kolla upp det. Himla fint var det ju :)

6 kerstin:

Jättefint! Blått borde vi alla använda oftare =)

7 Goddess:

Jättefint!! :)

Kommentera här: