Besviken - Fakes och kopior



Fick en ögonskugga i posten av en gammal vän, MAC stod det på burken och jag blev ju helt överlycklig över att äntligen få testa MAC. Etiketten på botten var borta så jag googlade lite för att få veta vad sjutton färgen hette. Efter en snabb fråga på Pret-ty så visar det sig att den är fake.. Tror inte ens min vän visste om det. Snacka besviken man blir! Jag som är ny på ebay tex har ju sett uppenbara fakes av det mesta(MAC, Bobbi Brown etc), men hållit mig från dom då jag har läst att fakes av high-end märken kan vara skadliga för huden då dom innehåller gud vet vad. Ville bara skriva av mig lite, blev så besviken och tycker det är så tråkigt att det bara var en fake. Vet inte ens vad jag ska göra med skuggan nu.

Eng: I got an eyeshadow in the mail from an old friend, and it said MAC on the jar so i was superexcited over finally being able to try MAC out. The label on the bottom was gone so i googled some to try to figure out what the color is called. After a quick question over at Pret-ty it shows that its a fake.. talk about dissapointed! Didnt even think my friend knew about it being fake. :( Me being new on for instance ebay have seen obvious fakes of most things (MAC, Bobbi Brown etc), but stayed fara way from them since ive read that fakes of high-end brands can be dangerous for your skin since they contain god knows what. I just wanted to write it off, i got so dissapointed and i think its so crappy that it was just a fake.. I dont even know what to do with it now..

Kommentarer:

2 Cyt:

Det är så tråkigt när man blir besviken!

Kommentera här: