FOTD - Happy

Till sommaren får jag bara lust att dra fram Candy-YumYum från Mac till läpparna och i denna sminkning har jag parat ihop den med en gul penna från Linda Hallberg Cosmetics (Som har sjukt bra produkter för övrigt!).
 
Jag applicerade den gula pennan över hela locket och tonade upp den mot brynbenet utan att blenda hela vägen. Sen klappade jag på en gul skugga på hela rörliga locket för att matta ner lite (Pennan torkar dock matt, och galet vattenfast). Sedan använde jag en mjukt pastellig lila flytande eyeliner från Nyx Cosmetics. Jag tycker ofta att gult kan kännas lite farligt då det är en så "in-your-face" nyans, men jag tycker faktiskt att det är riktigt fint. 
 
Produkter
  1. Max Factor Xperience Weightless foundation 040
  2. Maybelliner Matte Maker Powder (10)
  3. Isadora Brow Shaping Gel - Light Brown
  4. Linda Hallberg Cosmetics Crayon - Happy Mood
  5. Random 120-palett, den mest solgula nyans jag kunde finna
  6. Nyx Cosmetics Vivid Brights Liner - Vivid Blossom
  7. Mac Upward Lash Mascara
  8. L'Oreal Infallible Lip Liner Fuchsia wars
  9. Mac Lipstick - Candy Yum-Yum
  10. Linda Hallberg Cosmetics - Infinity palette (Contouring + Blush)

Kommentera här: