Essie & Sofi Farhman (Del 2)

Hello friends, jag tog visst lite semester lite plötsligt. I'm back! Idag ska vi kila på del två ur Essie's samarbete med Sofi Fahrman. Ni kan läsa mitt inlägg om det första samarbetet här. Precis som förra gången har Sofi valt ut sina favoriter ur Essies permanenta sortiment, och som sist tycker jag att kollektionen är lite förutsägbar och tråkig, med massor av säkra kort i rosa och rött. Lackens kvalitet och borste är som vanligt bra, och det röda lacket Forever Yummy är helt galet pigmenterat och kommer att bli välanvänt till hösten! Muchi Muchi är väldigt mjäkigt och ett sådant lack som jag använder ytterst sällan då det är så pass skirt. Min filosofi med nagellack är att det ska synas!
 
Gillar man denna slags toner kan denna kollektion helt klart vara något att kolla in! I kollektionen finner vi: Topless & Barefoot, Muchi Muchi, Status Symbol, Buy me a cameo, Forever Yummy & Sole Mate. 
 
Praktisk information:
Essies lack kostar ca 129 kr, samtliga lack ingår i det permanenta sortimentet. 
 

Kommentera här: