Nyhet: The Body Shop Colour Crush Nagellack

The-Body-Shop-Colour-Crush™-Nail-Polish Så släpper The Body Shop äntligen en av produkterna som jag tycker har saknats i deras sortiment; NAGELLACK! Jag har ännu ingen information om Svenska priser eller Svenskt släppdatum men jag tänkte att vi kunde kika lite på en preview av lacken ändå. Update 25/8: Lacken släpps den 25:e September både i butik och online! Enlight information från British Beauty Blogger så kommer det släppas 24 nyanser som är veganska, 3-Free och inte testade på djur (Som vanligt med The Body Shop). Det släpps allt från klassiska neutrala nyanser som Frosting Fancy och Pink Cream men man har även valt att fokusera på några mer trendiga nyanser som Hemp Over Heels och A Grape Affair. Vad tycker ni? Har ni saknat lack i TBS's sortiment?

Kommentarer:

1 Nina:

Åh

2 Lina:

Ska bli kul att höra mer om detta och ser fram emot att de släpps! Har saknat nagellack i Body Shop soritment så det är roligt att de valt att lansera ett gäng.

3 Maria:

Alltså det här tycker jag ska bli skitroligt, älskar nagellack och det ska bli spännande att se kvallen på dem.

4 Lackert:

Spännande!

5 New in: The Body Shop Colour Crush nagellack + Accessoarer » Honi Beauty:

[…] släpper The Body Shop den nyhet som jag pratade lite om i slutet av Juli, NAGELLACK! Det släpps 24 nyanser där färgskalan går från nude till chartreuse och murrigt […]

Kommentera här: