Video: Empties April/Maj 2013

 
Jag hade fullt upp mellan April och Maj med idogt uppsatsskrivande och en liten avstickare till Stockholm för ett gäng events. Det blev alltså ingen video med empties förra månaden så vi kör en två-i-ett video med bägge månader istället. Det blev en lagom mängd produkter ändå tyckte jag, så det är inte en så stor skillnad
 
 
Produkter i videon:
- Soap & Glory The Righteous Butter
- L'Oreal Eye & Lip Makeup remover
- Rodial Glamtox Cleansing Balm
- Syoss Oleo Intense Schampoo & Conditioner
- Nivea In-Shower Body Milk Skin Conditioner
- Sisley Skinleya anti-aging foundation 10 Sweet Petal
- Sisley All Day All Year Anti-age Day care
- I love... Jellybean Shower gel
- Weleda Skin food
- The Body Shop Cranberry Joy Body Butter
- Isadora Dynamic Lash Growth Mascara
- Sephora Pure Clarifying face mask
- Garnier Eye roll-on
- Nivea soft cream
- Giorgio Armani - Aqua Di Gioia parfymprov

Kommentarer:

1 Beautybylinda:

Åh, är sååå sugen på att testa soap & glorys handkräm och body butter och body scrub.. :)
Jag köpte mig en back up av tbs cranberry dusch gel och body butter :) den doftar ju såå gott :)

Svar: Jag är jättesugen på att testa deras Sugar Crushed grejer som jag har hört ska vara bra, om bara dom såldes i butik. Suck!
Anna

Kommentera här: