NOTD - Color Club "Eternal Beauty"

 
 
 
 
Så vankas det holo-fredag igen och jag kan såklart inte hålla fingrarna från mitt nytillskott i lacksamlingen, Color Club's Eternal Beauty. Lila holografisk skönhet, totalt exploderar med regnbågar i solen och täckte fint på två tunna lager utan några som helst problem. Holos brukar normalt vara lite tunna eller dra med sig underliggande lager lack men det var absolut inga problem med Eternal Beauty. Sjukt snyggt! Kommer säkerligen pryda både fingrar och tår frekvent under sommarmånaderna.. 
 
Vad tycker ni?

Kommentarer:

1 Fotograf Annie:

Snyggt lack :)

Svar: Tack!
Anna

2 Emma Engqvist:

vad fint nagellack!

Svar: Visst är det :-)
Anna

3 Sandra:

Väldigt fint! Kul med ett så lila hololack, det känns lite ovanligt!

Svar: Ja det ända jag kan tänka på är väl Color Club's gamla goding Wild at Heart,. men det är inte så lila som detta, det är lite dovare.
Anna

4 Jessica:

jätte fint! ett sånt måste jag köpa!

Svar: Jag vill ha alla andra färger nu också, holografiskt är ju så fint!
Anna

5 Erika:

Snyggt lack!

Svar: Ja visst är det!
Anna

6 inthearena.blogg.se:

snyggt!

Svar: Tack!
Anna

7 Jennie:

Jättefin färg....

Svar: Tack!
Anna

8 Nailtastic:

Väldans tjusigt det där!

Svar: Ja verkligen!
Anna

9 Sara:

Riktigt snyggt! :D
Vart kan man köpa det? :)

Svar: Jag har köpt mitt på eBay men jag vet att det har funnits Color Club på några Ica Maxi, men det är ju inte säkert att dom har dessa!
Anna

10 Stephanie:

Ooooh loooord va snyggt!

Svar: Hear hear!
Anna

11 Fanny:

OMG! Snyggaste på länge..

Svar: Ja sjukt snyggt tycker jag!
Anna

12 Dess/Drömteori:

APsnyggt!

Svar: Eller hur!?
Anna

13 kerstin:

Gilla!

Svar: Jättegilla!
Anna

14 Ann-Sofie/Colour it:

Den är ju såååå snygg! :-) Älskar lila...:-)

Svar: Jag också!
Anna

15 roxcat:

Perfekt lila och perfekt holo. Jag älskar det här!

Svar: Jaaa! Jag dör nästan för att det är så tjusigt!
Anna

16 Karin O:

Wow vad fint!

Svar: Tack!
Anna

17 Mima:

Jättesnyggt verkar det! Var kan man köpa det online? :)

Svar: Jag köpte mitt på eBay :-)
Anna

Kommentera här: