Video: Sminksamling & Förvaring (September 2012)

 
Idag fyller jag hela 25 år, en big deal här i Danmark där man får kanel slängt över sig hela dagen om man är ogift, suck!. Jag föredrar kanelbullar... Vi firar genom att åka ner till södra delarna av Danmark för att hälsa på svärföräldrarna och min svägerska som också fyller år idag!
 
Såhär lagom till min födelsedag tänkte jag att jag skulle fira lite extra genom att lägga upp den video som jag nog fått allra allra mest förfrågningar om, en video på min sminksamling och förvaring. Den blev på engelska denna gång, så att alla som har lust kan se den och förstå vad jag säger även om dom inte är från Sverige. Många produkter är varuprover från jobb och från presskontakter, och ungefär lika mycket är sånt jag har köpt för mina egna pengar. För mig är en produkt en produkt, och det spelar ingen roll vart den kommer ifrån! 
 
Mitt sminkbord och min byrå kommer från Ikea's Malm-serie, och plastgrejerna i bordet heter Antonius och kommer från Ikea. Ljudet blev otroligt lågt när jag importerade filmen till Youtube, tror det är någon slags inställning som gått åt fanders. Har ni frågor så fråga på, jag svarar gärna! 

Kommentarer:

1 Sofie:

Åh, vad kul!
Kan tyvärr inte se nu men ska helt klart se senare under dagen, älskar dessa videos! :D

Och grattis på födelsedagen! :D

Svar: Tusen tack :-) Det värmer!
Anna

2 Mrs Data:

Grattis!

Svar: Tack!
Anna

3 Lotta:

Grattis på födelsedagen!

Svar: Tack <3
Anna

4 Linda:

Så fint och organiserat! Måste verkligen göra något åt min hörna! Ska bara komma mig för att köpa skrivbordet jag vill ha och en Alex. Verkligen en fin samling du har :)

Svar: Jag mår ärligt talat dåligt om mina grejer inte är organiserade, inte så att hela mitt liv stoppar men jag använder inte grejer om dom bara ligger och flyter på ett bord eller så :p
Anna

5 Linda:

Åh grattis på födelsedagen! Kraam

Svar: Tack fina Linda, kram <3
Anna

6 ekojante :

Grattis! Önskar dig en underbar dag.

Svar: Tusen tack!
Anna

7 Ninni:

Jösses vilken fin video och så gillar jag din fina engelska. Måste genast länka till det här inlägget från min blogg! :-)

Svar: Vad du är gullig :-) Tack fina !
Anna

8 Wysteriia:

Kul o se :D Hade lite svårt o höra i början av klippet vad du sa men när du började visa allt så hördes det bättre åt mig :D

Svar: Ja jag vet inte riktigt vad som hände, tror det är någon slags konverteringsproblem men oh well!
Anna

9 Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet:

Åh så härlig samling du har och snygga ordat med allt speciellt smyckena. Alltid spännande att se hur andra har det. Du måste ju visa din lack samling någon dag också! :D

Svar: Det finns en liten video när jag satt och organiserade mina lack i "Förvaring"'s kategorin, så det kan du kika in! Är i full gång med att göra om på min lacksamling för jag verkar ha för många för min existerande förvaring :p
Anna

Kommentera här: