Vi ses om 14 dagar!

Nu drar vi till flygplatsen för att ta flyget till Rhodos där vi kommer spendera dom kommande 14 dagarna. Bloggen kommer såklart inte att eka tom, då jag har tidsinställt ett gäng inlägg till er så att ni har något att läsa under tiden. Eftersom jag är borta och inte kommer ha så mycket tillgång till varken internet eller telefon så kommer jag inte vara så lätt att få tag på, men om det är något viktigt så är ni mer än välkomna att kontakta mig på min email honiblogg at gmail dot com . Emailen blir inte kollad varje dag men en gång då och då. Här hemma har vi hus och kattvakt, så skönt att veta att allting kommer köra på som vanligt här hemma! Jag har förresten packat ner ett gäng solkrämer som ska testas till bloggen! En tävling till er som tittar in här trots semester kommer upp om ett par dagar..
 
Vi hörs!

Kommentarer:

1 Veronica:

Ha det så himla trevligt!

Svar: Det har vi kan jag lova!
Anna

2 Lotta:

Så härligt! Ha en riktigt skön semester!

Svar: Tack! VI har det fantastiskt :) idag slappar vi på rummet, man behøver ju inte alltid gøra något!
Anna

3 Nini:

Hoppas ni får en riktigt härlig resa! Det är så härligt att få byta miljö och dessutom få garanterad sol.

Svar: Vi har det fantastiskt, och solen har varit ute mest hela tiden. Nu saknar jag vardagen dock!
Anna

4 FruVesa:

Hoppas ni får en underbar semester!

Svar: Tack, vi har det fantastiskt!
Anna

Kommentera här: