Månadens Favoriter: Februari

Här kommer månadens favoriter för Februari, ett gäng produkter jag haft ett tag samt några nykomlingar. Hojta gärna till om ni gör egna inlägg med månadens favoriter, det är alltid roligt att se vad andra gillar lite extra!
 
1. Versace Bright Crystal Parfym, fantastisk doft som ligger mittimellan blommig och fruktig.
 
2. L'oreal Color Infallible Eyeshadow Hourglass Beige har blivit något av en favorit i sminkbordet och dom dagar jag bara inte orkar brukar denna åka på ögonlocket.
 
3. Wet N Wild Comfort Zone palette hyllade jag i min recension(som du kan hitta här) och ju mer jag arbetar med den ju mer gillar jag den.
 
4. Miyo 3-in-1 Mascara har blivit en vardagsfavorit som håller även genom danmarks trista regngråa väder.
 
5. Soap & Glory Clean On Me är en krämig duschkräm som har samma signaturdoft som f.ex handkrämen Hand Food från samma märke, love!
 
6. Revlon Lip Butter i Strawberry Shortcake åker på läpparna nästintill dagligen, mjuk och fin lättburen nyans.

Kommentarer:

1 Ika:

Åh vad jag är sugen på att testa den mascaran!

2 Ninni:

Både L'Oreal-skuggan och Revlon-lippien är favvisar hos mig nu. Köpte båda i L.A, de kommer snart på bloggen.

3 Ninni:

Ja, parfymen gillar jag också, min flaska har bara några droppar kvar...

4 Linda:

Åh är verkligen sugen på att testa de loreal skuggorna :)

5 roxcat:

Jag kommer nog spana in Miyos mascaror så fort jag får chansen, de verkar trevliga till ett bra pris!

6 Hanna:

Sv: Tack så jättemycket :D

7 Lenore:

Nästa månad blir det en favoritvideo! Dock så varvar jag med så mycket olika att jag sällan använder samma produkt flera gånger samma månad :P Men jag SKA bli mer medveten om vad jag använder! (Och bli bättre på att blogga...)

Jag gillar favoritinlägg! :D

8 Isabell:

Här är mina favoriter : http://bellasnaglar.blogg.se/vardag/2012/march/favoriter-feburari.html#comment



Jag måste testa Miyo mascaran sen!

Den verkar vara ett bra budget köp!

Kommentera här: