O.P.I Euro Centrale (Vår 2013)

 
Till våren 2013 släpper OPI ännu en kollektion inspirerad av ett specifikt lands kultur, eller i detta fall hela fyra länder. Kollektionen som fått namnet "Euro Centrale" innehåller 12 lack från ljust beige till färgsprakande glitter och knalligt blått, med inspiration från Tjeckien, Polen, Ungern och Rumänien.
 
Glitterlacket Polka.com och knalliga blå OPI.. Eurso Euro är mina favoriter men jag skulle faktiskt även kunna tänka mig ljusa ljuva You're such a Buda-Pest! som är en ljust lila godbit. 
 
Vad tycker ni om kollektionen? Vilket lack lockar mest?
 
Polka.com, OPI... Eurso Euro och Vant to bite my neck?
 
My vampire is Buff, Can't find my Czechbook och You're such a Buda-pest!
 
Suzi's Hungary AGAIN!, My Paprika is Hotter than yours! och A Woman's Prague-active
 
I Saw... You Saw... We Saw... Warsaw, OY - Another Polish Joke och Hands off my Kielbasa!
 
OBS: Låna gärna bilderna, MEN kom ihåg att länka tillbaks till mitt inlägg och uppge källa!

Kommentarer:

1 Sminkan:

Jag är mest förundrad över att vi får ännu ett korv-lack. Vare sig Knockwurst eller Kielbasa är något jag spontant vill bära på fingrarna eller alla fall tänka på som namnet på färgen, liksom. Hur hungrig är Suzi egentligen? Och äter hon bara korv?

Svar: Ja det där med korv verkar vara en höjdare i Suzi's bok, vet inte riktigt varför men hon verkar ju konstant vara hungrig (Efter korv.. av alla maträtter). Suzi är lite knäpp alltså :p
Anna

2 Stephanie :

En hel drös vill jag ha! "i cant find My czechbook" eller "i saw you saw we saw warszawa". Har inga blåa lack hemma s det måste jag införskaffa våren 2013 <3

Svar: Jag har många blå lack men ingenting som liknar just det, så jag är också himla sugen faktiskt!
Anna

3 Linda:

Jag kan tänka mig flera av dessa, de tre ljusa nyanserna känns mest lockande till våren och Suzi's hungary again ser också fint ut. Vore kul att veta vem den där hungriga Suzi är egentligen ;)

Svar: Dom tre ljusa nyanserna påminner mig faktiskt riktigt mycket om Pirates of the carribean kollektionen, och jag är fortfarande lite sur över att jag aldrig köpte mini-kittet!

Suzi är för övrigt OPI's VD om jag har förstått det rätt, så jag tror att deras kreativa avdelning roar sig lite med att göra Suzi-lack ;)
Anna

4 Gelic' nail art:

Inga som jag direkt ramlar av stolen av direkt, det är inte unikt nån stans. Gillade de ljusa pastellerna på rad två, men kommer inte köpa dem. Den jag gillar bäst är nog glittret Polka.com :)

Svar: Har man Pirates-lacken så tror jag dom är överflödiga, dom ser väldigt lika ut. Men dom är fina, och perfekta till våren!
Anna

5 Lotta:

Spontant gillar jag alla tre i översta raden. De ljusa pastellerna vill hag nog ha till våren. Och hungriga Susie gillar jag också, ett sånt lack jag kan ha när jag jobbar! Behöver lite fler sådana färger, som inte "sticker ut" för mycket.
Gott Nytt År!

Svar: Gillar också övre raden bäst, även om jag är riktigt sugen på den ljusa lila också.Jag har tur som får ha på mig vad sjutton jag vill på jobbet, normalt tycker folk bara det är spännande och vill ha samma som jag har :p
Anna

6 Åsa L:

Många fina färger!

Svar: Ja man blir sugen på mycket!
Anna

7 Nageldraken:

De flesta är jag inte så sugen på, men A Woman's Prague-active måste jag nog ha! Dels ser färgen riktigt fin ut och dels är ju Prag min favoritstad alla kategorier!

Svar: Det låter som ett måste för dig ! :)
Anna

8 Mia:

Det glittriga stjäl uppmärksamheten tycker jag :) superfint!

Svar: Det tycker jag också, verkligen blickfånget i kollektionen!
Anna

9 Liselott:

Älskar den glittriga Polka! Kan inte få nog av glitterlack känns det som :D

Svar: Jag är också himla sugen på det!
Anna

10 Julia, Junes abstracts – Schampo är för fegisar:

Underbara lack, vill ha alla de blå + det ljuslila och glitterlacket på översta raden. Orkar inte skriva namnen. Haha.

Svar: Ja eller hur! Det är många fina här som jag blir sugen på :-)
Anna

Kommentera här: