FOTD - Fiskarna

Så var det dags för nästa sminkning i temat, denna gång är det Fiskarnas tur. Jag funderade lite och tänkte först göra någon slags sjöjungfrusminkning med paljetter och glitter och det hela men ändrade mig och ville hellre satsa på något lite mindre blingigt. Jag har ju varit inspirerad av arabisk makeup här på det sista och tog mycket inspiration från det och skapade en fisk med eyeliner, dösnyggt och roligt!
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
NYX Jumbo Eye Pencil Milk
Eyeko Grafitti Pen Black
Maybelline Eye Studio Blue Earth
GOSH Velvet touch eyeliner Blue Moon
E.L.F Mineral Face primer
Chanel Vitalumiére Aqua Foundation BR10
Isadora perfect Loose Powder
E.L.F Studio Blush Gotta Glow (Highlighter)
E.L.F Eyebrow Kit - Light

Kommentarer:

1 Matilda/Sminklådan:

Snyggt!

2 roxcat:

Jättefint! Jag funderade på om jag skulle försöka göra en lite mer detaljerad och snygg fena som din i min tolkning, men jag var för lat =)

3 julia:

snyggt :D

4 Ninni:

Vad fint och kul! Jag har förresten packat ditt paket och lagt fram det så nästa gång jag går till affären så postar jag det!

5 sminkan:

Häftigt! Älskar de små fiskstjärtarna!

6 Glitter Sisters:

Sött! /N

7 FruVesa:

Vilken snygg tolkning

8 Anna:

Oj jösses så fint :O

Älskar verkligen den lilla fenan du gjort :)

Jätte fint :)

Kram

9 Honi:

Matilda: Tusen tack!



Roxcat: Jag tyckte din tolkning blev superfin! :)



Julia: Tack!



Ninni: Åh då ser jag fram emot att det dimper ner här hemma ! :)



Sminkan: Jag tyckte det var så roligt att få leka av mig med denna sminkning, fiskstjärten är min favoritdel!



Glitter Sisters: Tack!



Fur vesa: Tack ! :)



Anna: Tack så mycket, det var lite pill men himla roligt att sitta och pyssla med! Kram!

10 kerstin:

Wow, så fint!

11 Mia:

läckert =)

12 Linnea:

Det var snyggt, roligt att det var lite annorlunda, inte en massa färg på ögonlocket, utan mer.. coolt! Haha :)

13 Honi:

Kerstin: Tack!



Mia: Tack!



Linnea: Tack! Ibland får man ju gå utanför sin "comfortzone" och prova något nytt, tycker det blev coolt!

14 Gelicaangelica:

Något annorlunda och häftigt!

Kommentera här: