EOTD - Stenbocken

Purity har kört igång ett tema med Zodiaken som inspiration. Eftersom jag var med sista gången när Purity hade disneyskurkar som tema och tyckte det var superroligt så är jag såklart med denna gång också! Först ut i temat är Stenbocken och jag har tagit inspiration från färgerna och hornen och gjort en väldigt neutral sminkning med en lite sned krokig vinge. Jag använde vit eyeliner på vattenlinjen för att få större ögon!  Vill ni haka på temat kan ni kika in hos Purity här.
Produkter:
Too Faced Shadow Insurance
GOSH Eyeshadow Stick Love That Beige
E.L.F Mineral Eyeshadow Confident
Eyeko Grafitti Eyeliner Black
E.L.F Shimmer Eyeliner Pencil Boldly bronzed
The Colossal Mascara
Nivea Stay Real Foundation Vanilla
GOSH Velvet touch foundation primer
E.L.F Eyebrow Kit Light
Isadora Perfect Loose Powder Velvet Transparent

Kommentarer:

1 Kerstin:

Fint!

2 Mia:

Tack! Kul att du också kör på puritys tema =)

3 roxcat:

Vad fint! Jag ska nog försöka vara med på temat nån gång under veckan iaf.

Kommentera här: