Tävling: E.L.F Palett AVSLUTAD

Jag har fått ett stort antal nya läsare på sista tiden och tänkte att vi skulle fira lite med en tävling, vad tror ni om det? I potten ligger två produkter från E.L.F (Eyeslipsface) i form av en Shimmer Eyeliner Pencil i färgen Black Bandit samt en 6pc Eyeshadow Set i Natural. För att vara med hojtar ni bara till i kommentarsfältet genom att skriva precis vad ni vill! Tävlingen är öppen för läsare i Sverige och Danmark och avslutas den 1:a Februari 18.00. Mitt beslut kan inte överklagas och eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Kom ihåg att lämna en giltig emailadress. Nu kör vi!

Kommentarer:

1 Anneli:

Jag vill jättegärna vara med! Tycker paletten är skitsöt. :)

2 Helena:

Jag vill vara med och tävla :)

3 Aida:

Jag är gärna med och tävlar :)

4 Michan- Beauty by M:

Jag vill vara med :)

5 Mrs Data:

Tävling! Klart man är med. :)

6 Johanna K:

Nämen åh vilken söt palett. Jag vill vara med! :)

7 Lisa:

Jag är gärna med! :)

8 Linda:

Åh vad kul med en tävling! Jag är gärna med och tävlar :)

9 Agneta - My Nail Mania:

Kul! Jag är gärna med och tävlar. Jag har aldrig testat någonting från elf tidigare. Har de nagellack också?

10 cecilia dijkstra:

Jag är absolut med och tävlar!:D

11 Malin:

Jag vill vara med :)

12 Blowfish:

Jag vill gärna vara med och tävla, jag fyller år i februari så det skulle vara perfekt! :)

13 Ann-Sofie:

Vilka härliga färger! Klart jag vill vara med i din tävling! :)

14 FruVesa:

Vem vill inte vara med? Februari månad hoppas jag ska bli min sminkmånad eftersom jag ska vara föräldraledig med dottern som ska skolas in på dagis. De timmar jag ska hålla mig borta tänkte jag tillbringa framför spegeln och sminka mig, och vad vore bättre än nya grejer att sätta penslarna i och recensera? =)

15 Camilla:

Jag är gärna med, älskar din blogg! :)

16 Lela:

Klart jag vill vara med och tävla! Med inspirerande produkter kanske jag kunde ta mig i kragen och faktiskt göra mig vacker nu när jag börjat jobba och visa mig bland folk om dagarna igen;)

17 isabell:

Jag är med !

18 isabella:

jag är med! kul med tävling :)

19 Emelie - crazynails:

Jag är med och tävlar :D

20 gabbacoolio:

Jag är så trött att ögonen går i kors och djupsynen inte är i fungerande skick.

21 Kicki:

Jag vill vara med! Jag tycker om skuggorna från E.l.f, de är riktigt bra för att vara så billiga men eftersom jag har köpstopp är det svårt att handla även de billigaste grejer! :)

22 Antonija Ereiz:

<3

23 Viktoria:

Vilken rolig tävling! Fina priser! Gillar mkt från elf men har inte provat deras paletter alls.

24 Lotta:

Jag vill gärna vara med och tävla! Har aldrig provat något från E.l.f så det hade varit kul!

Tycker det är kul att läsa din blogg, du har så många fina färgglada sminkningar! Väldigt inspirerande! Även om jag är äldre tycker jag att jag får många bra tips härifrån. Naglarna är oftast väldigt fina med!

Dessvärre är jag dålig på att kommentera, men jag ska försöka skärpa mig!

25 josefine:

i'm in :) tycker paletten ser superfin ut! tidigare har jag inte varit för paletter så mycket utan gillat singelskuggor mer. men paletter börjar ligga mig mer & mer varmt och hjärtat & denna skulle gärna få bli en del av min påbörjade samling :D

26 Signe:

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla! Är ett stort fan av elf :D

27 Victoria:

Klart man är med och tävlar! Som fattigstudent har man inte råd att handla så mycket som man alltid vill :(

28 Christina:

Vill vara med och tävla!:) Faktiskt kollat på den paletten många gånger, känns så användbar :)

29 Lovisa:):

Oj glömde lämna giltig mailadress så nu får du den istället, hoppas det går bra?? :)

30 Angelina:

Jag vill jätte gärna vara med och tävla!

Har beställt från elf en gång förut och älskat det jag köpt. Skulle vara perfekt att vinna den där paletten med en massa fina vadrags/neutrala färger! Eyeliner pennan vore också väldigt rolig att testa.

Älskar din blogg också, verkligen stor inspirations källa! (:<3<3

31 Angelica:

Åh, vad roligt! Klart jag vill vara med! :D Har en del produkter från elf som jag verkligen gillar :)

32 Lojs:

Oh, finemang!

Count me in!

33 Vilje:

Jag vill gärna vara med o tävla, paletten ser verkligen fin ut och det skulle vara kul att testa nåt från ELF. :)

34 Cornelia:

Åh världens bästa tävling! Älskar elf. Men har bara fått prova någon enstaka produkt, skulle därför älska att få lite påfyllning i min sminklåda och testa några fler. Jätte bra blogg btw.

35 Emily:

Åh, jag vill vara med!

36 Camilla:

Hej.

Jag har precis hittat till din fina inspirerande blogg och vill gärna vinna elf produkter. Jag är ganska enkelspårig med att bara använda make Up stores produkter och vill gärna pröva något nytt.

37 Sanna:

Hej hopp. Jag äger inget av E.L.F och vill gärna vara med, vem vet, kanske får ett nytt favoritmärke.

38 Filippa:

Härligt! jag som tänkt beställa båda två innan! Jag är med! :D

39 Aidas Make Up:

Åh så kul med tävlingar! Jag är gärna med, har aldrig prövat e.l.f. innan så det ska bli intressant att pröva om man vinner!

Kommentera här: