NOTD - Isadora"Regatta"(Blue Breeze 2015)

isadora blue breeze regatta notd isadora blue breeze regatta notd2 isadora blue breeze regatta notd3.pngDet här är verkligen ett tjusigt lack om jag får säga det själv (Och det får jag ju, här på bloggy säger jag vad sjutton jag vill!). Regatta från Isadora utkommer under denna vecka och är del av "Bronzing-kollektionen" Blue Breeze där vi även finner lacken Peach Club och Orange Flash. Regatta är ett havsblått Jelly-lack som ger ett helt underbart djup på naglarna men som är rätt skirt. På bilderna har jag tre lager lack men man kan fortfarande ana den vita kanten på naglarna. Denna slags lack är bland annat geniala till att göra så kallade "Pond Manicures" med, där man lägger prickar eller liknande med ett annat lack mellan lagren för att få till en spännande look med fantastiskt djup. Jag gillar det dock ensamt också, den lite syltliknande finishen är väldigt vacker! Har ni testat pond-manicures? 

Kommentarer:

1 Lackert:

Läckert som fan

Svar: Visst är det? Älskar den här härligt klara blå nyansen!
Honi

Kommentera här: