NOTD - China Glaze"Point me to the party"+ Isadora"Sunny Lime"

china glaze point me to the party isadora sunny lime china glaze point me to the party isadora sunny lime2 china glaze point me to the party isadora sunny lime3 china glaze point me to the party isadora sunny lime4Ni såg väl i gårdagens inlägg att jag hade gått och kärat ner mig i China Glaze's nagellack "Point me to the party" som är ett helt galet snyggt glitterlack med neonbitar och klar bas. Lacket kommer med sommarkollektionen "Electric Nights" som ni kan läsa mer om i detta inlägg. Idag valde jag att lägga det ovanpå lime-gul-gröna Sunny Lime från Isadora och det var en solig och lyckat kombination. Nästa gång lägger jag Point me to the party ovanpå vitt eller svart för att neonbitarna ska stå ut extra mycket! Jag snabbswatchade glitterlacket ovanpå fyra lack som jag hade på min swatchbricka och jag tycker att det blev snyggt ovanpå alla fyra! Jag har köpt mitt lack på eBay men lacken borde finnas ute i butik nu också!

Kommentarer:

1 Sofia W:

Gud så fint! En bli ju alldeles glad av att titta på det!

2 Lackert:

Somrigt och fint

3 Emma / Weightless Nails:

Verkligen superfin kombo! Älskar de nya glitter-topperna :)

4 NOTD – A party on my nails » Honi Beauty:

[…] ha en fest på naglarna och det är denna manikyr till 100%. Jag pratade om att jag ville använda Point me to the party (PMTTP) ovanpå vitt och idag valde jag dessutom att toppa det med ett matt överlack och det tyckte jag blev så himla […]

Kommentera här: