NOTD - A party on my nails

china glaze point me to the party isadora marble matte china glaze point me to the party isadora marble matte2 china glaze point me to the party isadora marble matte3Ibland vill man bara ha en fest på naglarna och det är denna manikyr till 100%. Jag pratade om att jag ville använda Point me to the party (PMTTP) ovanpå vitt och idag valde jag dessutom att toppa det med ett matt överlack och det tyckte jag blev så himla läckert att jag nästan tuppar av. Det ser ut som strössel, party konfetti eller något annat festligt som bara gör att man blir glad inombords! Jag applicerade två lager av det vita lacket "Marble" från Isadora's Gel Lacquer-kollektion följt av ett lager PMTTP från China Glaze's kollektion "Electric Nights". På det applicerade jag ett tunnt lager matt topplack från E.L.F (Dom funkar stort sett lika bra oavsett märke) och väntade på att det skulle torka. Så snyggt, så effektfullt och färgglatt utan att vara neonrosa! I like!

Kommentarer:

1 Sofia W:

Åh, jag blir ju glad bara av att titta på det!

2 Lackert:

Snyggt!

Kommentera här: