EOTD - I think the universe is on my side

mint lila purple makeup look mint lila purple makeup look2 mint lila purple makeup look3 mint lila purple makeup look4Håret är nytvättat och totaly ostylat men jag fick ett kreativt ryck och testade ett gäng nya och gamla produkter för att skapa looken ovan! På vattenlinjen har jag såklart dom nya kajalerna från Isadora i en gradient, jag är helt förälskad i den mintfärgade men den lila är också väldigt vacker. Ni vet ju att jag är väldigt förtjust i lila så jag har matchat en lite mörkare lila nyans med mint och guld för att skapa en färgglad men inte för galen look. Jag gillar't!

Produkter:

  • Maybelline Dream Smooth primer
  • Rimmel Wake me up foundation – 010 Light Porcelain
  • L'Oreal BB Powder - Light
  • LA Girl Pro Conceal - Classic Ivory
  • The Balm - Hot Mama rouge
  • Mac Mineralize Skinfinish - Perfect Topping
  • Too Faced Shadow Insurance Lemon Drop
  • L’Oreal Color Riche Les Ombres Monos - Mauvie Star & Gold Mania
  • E.L.F Brightening eye color - Punk Funk
  • The Body Shop Color Crush Eyeshadow - Blackcurrant Affair
  • Isadora Perfect Contour Kajal - Mint - Purple
  • Jane Iredale Eyeshadow - Ebony
  • Mac Fluidline Brow Gelcreme - Deep Dark Brunette
  • L'oreal Miss Manga Punky mascara

Kommentarer:

1 Ninni:

Så himla fin du är! Underbara färger.

2 Blowfish:

Mer färg åt folket! Riktigt snyggt :)

3 Lackert:

Väldigt snyggt! Älskar åxå lila :)

Kommentera här: