Empties #8

https://www.youtube.com/watch?v=gwDRl6Pk2r0 Eftersom min kamera har återvänt från verkstaden så kunde jag äntligen sätta mig och filma lite igen! Jag startade ut med att rensa ut min Empties-påse för att få plats till nya grejer och om ni har några förslag på annat kul jag kan filma så får ni gärna hojta till!

Produkter i videon:

  • The Body Shop Brazil Nut Solid Soap
  • Pantene Pro-V Repair & Protect Schampoo & Conditioner
  • L’Occitane Almond Shower Oil
  • The Body Shop Shea Body Scrub
  • The Body Shop Papaya Shower Gel
  • Formula 10.0.6 Three Times Sublime 3-in-1 Blackhead Wash+Scrub+Mask
  • Palmolive Magic Softness Foaming Handwash
  • The Body Shop Aloe Soothing Gel
  • The Body Shop White Musk Smoky Rose Body Wash
  • The Body Shop For Men maca root shave cream
  • Fenjal Classic Luxury Shower Cream
  • Garnier Skin Naturals Micellar Cleansing Wipes
  • REN Clean Skincare Neroli & Grapefruit Body Wash
  • Sensai Cellular Performance Lifting Concentrate
  • The Body Shop Smoky 2-in-1 Gel Liner (Brown?)
  • Isadora Gel Eyeliner Waterproof (Dark brown?)

Kommentarer:

1 Anna Tennmalm:

Rolig video fina du. :)

Ett tips om du gillade handtvålen som löddrar.

Jag har en skumpump från cult design.
Som man blandar 20% flytande tvål 20% luft och 60% vatten. Så gör pumpen de till skum.
Går åt mindre tvål så mer ekonomiskt =)

Kommentera här: