NOTD - Essie Flowerista (Spring 2015, yes the entire collection)

essie flowerista vår spring 2015.png essie flowerista vår spring 2015-2.png essie flowerista vår spring 2015-3.pngVad gör man när man sitter och tokstirrar på en kollektion bestående av sex olika lack och inte kan bestämma sig för vilket man vill lacka med? Jo, man testar allihop PÅ EN GÅNG! Då behöver man ju inte välja liksom. Idag har jag (hela) Essie's vårkollektion Flowerista på naglarna, ni kan kika närmare på gårdagens inlägg för mer information. Jag hade ingen egentlig plan utöver att jag ville göra något som inspirerades av blom-blad nu när kollektionen heter "Flowerista". Min tolkning gör väl egentligen inte att man kan se vart inspirationen kommer ifrån, men jag gillar att det är mjuka linjer och inte lika skarpt som många andra nail-arts brukar vara. Jag tycker alla lack är väldigt fina och att dom är väldigt tjusiga ihop i en kombination som denna.

Vad tycker ni?


Kommentarer:

1 Ann-Sofie/Colour it:

Så snyggt det blev. :-)

2 Viola, Killer Colours:

Ooooh älskar detta!

3 Emma:

Bra idé, haha :) Blev jättefint! :)

4 Lackert:

Super härlig och glad manikyr

Kommentera här: