NOTD - Depend 427, 431, 433&438

depend spring vår 2015.png depend spring vår 2015-2.png depend spring vår 2015-3.pngDet var som jag trodde, jag har varit inne med kameran idag och den har blivit inlämnad på service och jag får först tillbaka den om 3 veckor. Hur ska jag kunna blogga?! Jag hittade dessa bilder på minneskortet på en nail art jag filade på för ett par veckor sedan med en vit bas (Tror den är från Depend den också) och fyra av nagellacken från vårkollektionen. Jag har prickat ut färgerna i olika storlekar och tyckte att det blev en väldigt fin och lekfull effekt. Såna här nail-arts är väldigt enkla att göra och man behöver egentligen inte ett dotting tool för att få till det, jag använder t.ex. ofta en hårnål som jag har öppnat, dom rundade plastbitarna fungerar lika bra som ett dotting tool men man får nöja sig med en storlek. Håller tummarna över att kameran dyker upp tidigare än förväntat, jag blir bananas i huvudet!

Kommentarer:

1 Pamsan:

Supersöt manikyr men trist med kameran. :/

Svar: Ja herregud man tänker inte på att man använder den flera gånger om dagen tills den ska skickas in på lagning >.<
Honi

2 sellwins beauty:

Så läckert!

3 Culture of Makeup:

Åh, så tråkigt med kameran! Men superfin manikyr - får vårkänslor bara av att titta på den!

4 Naturligtvis naturligt/Eyla:

Jättefin mánikyr :) Gillar färgerna ihop :) Hoppas att du få tillbaka kameran tidigare!

Kommentera här: