En liten uppfräschning!

UntitledHej raringar! Som ni har märkt har jag varit MIA dom senaste dagarna och det är för jag har med hjälp av en trevlig kille på Etsy fräschat upp bloggen med ett nytt tema som ni förhoppningsvis kan se nu. Rensa cookies eller tryck F5 så borde bloggen se annorlunda ut. Något nytt är att temat numer är responsive och därför blir det kopiöst mycket lättare för er som läser via mobil/tablet då bloggen anpassar sig till vad ni läser från. Jag håller fortfarande på med lite små-fix men det är inget ni borde märka särskilt mycket av! Om ni ser några fel, har input på något som bör ändras eller liknande så får ni gärna hojta till här i kommentarsfältet eller skriva ett mail ([email protected]) så ska jag kika på det. I övrigt är jag väldigt nöjd och tycker att det både ser mer modernt och mycket fräschare ut än tidigare och hoppas att ni också gillar det nya utseendet. Fler blogginlägg kommer! Edit: Texten har varit för liten och har nu blivit uppdaterad så att det är lättare att läsa. Kommentarsfältet har också blivit uppdaterat så att det inte är kursiv text som centreras i mitten.

Kommentarer:

1 ANNELI BERGMAN - KRISTALLKRONA:

snygg design... blir sugen att ta upp bloggen igen och ändra på min design. :P

Svar: Det är ju så roligt att blogga men det tar sjukt mycket tid varje vecka!
Honi

2 Ida:

Supersnyggt!
Det enda lilla jag skulle vilja kommentera på är att det är lite svårare att läsa texten nu. Så om du kunde öka textstorleken bara något så skulle det nog bli mycket lättare :)

Svar: Sådär, nu borde texten vara fixad både i kommentarsfältet och i själva blogginläggen!
Honi

3 Maria:

Men fi fan vad nya designen är snygg!!!!! Jag älskar den!

Svar: Vad glad jag blir, jag älskar den också som tur är :D
Honi

4 Lackert:

Snyggt och fräscht

Svar: Tack!
Honi

Kommentera här: