NOTD - Isadora"Summer Flirt"(Beach Club 2015)

isadora wonder nail summer flirtSummer Flirt från Isadora's sommarkollektion "Beach Club" är ett så typiskt Honi-lack som det bara går. Lila, lättanvänt och med en underbart trevlig formula! Lacket är ett fantastiskt glansigt krämlack som täcker på två lager utan problem och som torkar snabbt även om jag inte använder snabbtorkande topplack (Det gör jag iofs för det mesta men jag har även testat utan). Lacket är relativt kallt i tonen för att vara lila men jag tycker det är så klädsamt nu när huden har fått lite mer färg än jag har under vintern. Min nagel på pekfingret har inte blivit helt lika lång som den var innan min kniv/potatis-olycka i början på månaden, men det börjar se bättre ut nu! Jag tror faktiskt att jag ska ta bort mitt koralliga lack jag har på tårna just nu(Maybelline Vivid Rose) och lacka om med detta, sjukt snyggt till mina svarta sandaler med silvriga detaljer! isadora wonder nail summer flirt2 isadora wonder nail summer flirt3

Kommentera här: