NOTD - Color Club Halo Hues"Eternal Beauty"&"Cloud Nine"

color club halo hues eternal beauty cloud nineFör mig är sommartider tid till att dra fram alla tjusiga holo-lack ur lacklådorna och njuta av regnbågarna i solskenet. Jag har visat er bägge lack i dagens manikyr, jag har lila Eternal Beauty på alla naglar förutom pekfingret där jag lackade med ljusare lavendel-rosa Cloud Nine. Jag har läst att det kommer ett gäng nya Halo Hues-lack till jul och vet redan nu att jag kommer klicka hem iallafall ett av dom när kollektionen släpps. Color Club har väldigt trevliga holo-lack i överlag tycker jag! Jag köper mina lack på eBay till en relativt billig slant, jag vet inte om någon europeisk webshopp/butik som säljer Color Club och det tycker jag är synd. Märket gör fantastiska produkter! Bägge lack täckte på två lager och torkade snabbt som sjutton. color club halo hues eternal beauty cloud nine2 color club halo hues eternal beauty cloud nine3

Kommentarer:

1 Lackert:

Så jäkla snyggt!

Svar: JA! Man blir lite knäsvag!
Honi

2 Emelie/Nails and all that jazz:

Eternal Beauty är helt underbart! Till och med en manlig vän till mig som annars är avogt inställd till nagellack utbrast hur fint det var när jag bar det, så då får det nog bra betyg!

Kommentera här: