FOTD - Grape Pop

eotd.pngDet har varit 30+ grader här i Danmark den senaste veckan men nu har temperaturen störtdykit ner til 15 istället. Under värmeböljan har det inte varit läge för smink överhuvudtaget men nu när det är lite kyligare så ville jag testa några av mina nya produkter och visa er! Jag har bronzat upp ansiktet med Vita Liberata's Bronzing Minerals som är en bronzer med inbyggd BUS. Man applicerar den alltså där man vill ha lite extra djup och lite av färgen stannar även efter man har tvättat bort sminket. På ögonen har jag använt ett gäng av dom nya Mac-skuggorna som jag visade er för ett tag sedan. Jag har använt relativt neutrala skuggor ihop med koralliga Paradisco i globlinjen för att göra det lite roligare. På läpparna har jag Clinique's nya Pop Lip Colour + Primer läppstift i nyansen Grape Pop, en härligt dammig lila som också kan bäras till vardags.

Produkter:

  • Maybelline Dream Smooth Primer
  • Rimmel Wake Up Foundation 010
  • LA Girl Pro Conceal Classic Ivory
  • L'Oreal Nude Magique BB Powder Light
  • Vita Liberata Trystal Self-tanning Bronzing Minerals
  • Mac MSF Lightscapade
  • Mac Blush Supercontinental
  • Mac e/s Mylar, Satin Taupe, Paradisco, Concrete
  • Mac Fluidline Dark Diversion
  • Maybelline LashSensational Mascara
  • Mac Fluidline Brow Creme - Deep Dark Brunette
  • Clinique Pop Lip Colour + Primer - Grape Pop
eotd2.png eotd3.png eotd4.png

Kommentarer:

1 Lackert:

Snyggt! Läppstiftet är ju urläckert

Kommentera här: