Sleek Blush"Pomegranate"

sleek blush pomegranate open.pngSedan jag swatchade Sleek's rouge i nyansen Pomegranate i Palma så har jag haft det i bakhuvudet och kunde till slut inte göra annat än att ge upp och klicka hem det. Pomegranate fungerar inte bara bra som rouge utan även som ögonskugga om man gillar denna slags nyanser(Det gör jag!). Rouget är väldigt pigmenterat men om man bara är lätt på handen så går det att bygga upp från superskirt till jättepigmenterat. Därför tror jag det skulle fungera bra på väldigt många hudfärger eftersom det är så mångsidigt. Rouget har ett underbart glow(Som inte blir fullt lika intensivt på ansiktet) och ger huden en snygg rosig look. Jag är väldigt imponerad över kvaliteten på Sleek's rouge och blev om möjligt ännu mer sugen på att testa flera av deras ansikts-produkter. Snygg nyans, väldigt pigmenterad, billig, mångsidig. Jag har inget negativt att säga och sitter fortsatt och dregglar över Pomegranate och dess storhet. Snart i en FOTD nära dig!
  • Pris: 6,99 dollar (Sleekmakeup)
  • Finns hos: Sleekmakeup.com
  • Mängd: 8 gram
  • Mitt betyg: 5/5.
sleek blush pomegranate.pngsleek blush pomegranate open2.png sleek blush pomegranate swatch

Kommentarer:

1 Anna:

Riktigt läcker färg :)
Själv fyndade jag en sleek palett på sephora i helgen :)

Svar: Jag har ju hört att dom ska ha Sleek på Sephora (I stockholm va?). JAG SKA SHOPPA!!! :D
[email protected]

2 Emelie/Nails and all that jazz:

Så snyggt det var! Har några rouge från Sleek (dock inte detta), har varit väldigt nöjd med dem. Kanske måste slå till på detta med :)

3 Emma P:

Det ser jättefint ut! Jag gillar också såna färger på skugga:) Måste förresten tacka för dina depottningstutorials. Jag depottade som en liten räv på nyårsdagen och det gick alldeles utmärkt tack vare dina tydliga beskrivningar. Nu längtar jag efter mina nya paletter så att mina ögonskuggor kan få bo ståndsmässigare än på ett par ikea-tallrikar:)

4 Ingrid:

Jag väntar tålmodigt på denna rouge då jag gjorde en beställning strax innan jul. Eftersom!mjag fyllde år bestämde jag mig för att unna mig något och så hade sleek så påpasslogt plockat ihop denna med vintage-paletten, ett läppstift samt en mascara och en liten necessär som jag slog till på, mest för att just rouget och paletten, deras mascaror verkar vara bra vad jag läst, läppstift använder jag inte jätteofta men färger såg ganska "naken" ut och det kan jag tänka mig och ett etui lagom stort för några penslar när man ska resa är väl aldrig fel?

Kommentera här: