Önskelista: Januari 2015

wishlist januariMakeupgeek's pigment i nyansen "Liquid Gold" har stått på min önskelista sedan det släpptes för många månader sedan men jag kom aldrig till skott, tills nu! Igår klickade jag hem en bytta och ser verkligen fram emot att den dyker upp så att jag kan testa! Jag hade liksom inget val, det var meant to be.. 350x700px-LL-16d24593_no-choice Många har shopping och produktoverload såhär i Januari men jag kan ändå inte låta bli att sukta efter några produkter som verkligen har fångat mitt intresse. Pretty Zombie cosmetics är ett för mig nytt Indie-märke som har ett flytande läppstift i en (vad jag kan se) alldeles perfekt lila nyans.. Varför måste den vara slutsåld?! Edit: Jag har fått både meddelanden och mail om att deras frakttider och generella bemötande är allt annat än okej så jag skippar detta, shopping på egen risk alltså! Dior's "Kingdom of Colors" palett kikade jag på under Daisy Beauty Expo och blev mer än bara kär. Nyanserna är fina och det är produkter till både ögon och kinder.. Vad suktar ni lite extra efter just nu?

Kommentarer:

1 Pernilla S:

Kat Von D la igår upp bilder på nåt slags liquid lip collection på sin Instagram (thekatvond), och det såg så sjuuuuukt snyggt ut!! Metallic och starka färger. Tänkte på det när jag såg läpparna där :)

Svar: Gick just in och kollade, MY GOD! Det lila ser ju gudomligt ut, jag måste ha. I have no choice! Får rekrytera amerikanska familjen till att langa. :D
[email protected]

2 Lojs:

Aaah jag har 3 witches och ääälskar det! Dock hade jag problem med att få det och fick höra av mig efter en månad för att ens få en konfirmation att de fått min beställning, och fler verkar ha svårt att få svar av dem öht :/
Checka annars in Dose of Colors, de har ett flytande matt lila (som såklart är out of stock för tillfället) eller Jeffree Stars nya läppstift :D

Svar: Jag har hört något liknande om deras frakt/generella bemötande efter jag skrev detta inlägg så jag tror jag skippar det om jag ska vara helt ärlig :( Synd, det är himla tjusigt... Ska kika på dom!
Honi

3 Linnea:

Jag har köpstopp, så vill självklart ha ALLT jag ser. Men hittills går det bra, skittråkigt såklart, men är ändå lite stolt över mig själv!

Svar: Klart du ska vara stolt! Det är svårt att motstå alla roliga nyheter!
Honi

4 Wysteriias skönhetsblogg:

Alltså Dior paletten!

Kommentera här: