NOTD - MAC"Fabulous Fete"+ Essie"The perfect cover up"

mac fabulous fete essie the perfect cover up.png mac fabulous fete essie the perfect cover up2.png mac fabulous fete essie the perfect cover up3.pngJag hade lust till lite simpel nail-art och körde därför Mac's nya nagellack "Fabulous Fete" som bas och la sedan Essie's "The Perfect Cover up" ovanpå. Jag tycker det är himla fint när glittret kikar fram bakom den mörka tealblågröna dammiga basen och sitter och ser massvis av roliga kombinationer framför mig. Helt klart något som jag ska testa igen! Jag applicerade två lager av Fabulous Fete och lät det torka ett par minuter innan jag applicerade ett lager av TPCU ovanpå. Enkelt men effektfullt!

Kommentarer:

1 ALEXANDRA:

Väldigt fin kombo!

2 Linnéa:

Riktigt fint! :D

3 kerstin:

Supersnyggt!

4 Emma P:

Älskar Ruffians, hurra så snyggt!

Kommentera här: