FOTD - Nude Essentials

isadora nude essential palette look naked matte twist up2isadora nude essential palette look naked matte twist upisadora nude essential palette look naked matte twist up4Nude-paletter finns det miljoner av men jag blev så himla sugen på att testa lite olika sminkningar med Isadora's Nude Essentials palett och detta blev resultatet. Jag har använt rouget, den matta läppkritan och den bruna eyelinern från samma kollektion. Läppet känns väldigt behagligt på läpparna och paletten var både välpigmenterad och lättjobbad. I like! Jag har använt skugga 1 från paletten på brynbenet, skugga 2/3 på rörliga locket och skugga 5 i globlinjen suddat uppåt. Jag har applicerat skugga 4 med fuktad borste under nedre fransraden. Vill ni kika närmare på produkterna från Isadora så kan ni kika in detta inlägg.

Produkter:

  • Idun Minerals Foundation - Jorunn
  • Isadora Perfect Powder Blusher - Perfect Peach
  • Too Faced Shadow Insurance
  • Isadora Fine Liner Eye Stylo - Dark Brown
  • Isadora Eye Color Bar - Nude Essentials
  • Isadora Twist-up matt stick - Naked
  • L'Oreal So Couture Mascara
  • Isadora Face Sculptor - Cool Pink (Highlighter)
  • Isadora Brow Shaping Gel - Dark Brown
  • Isadora Brow Pencil - Light Brown

Kommentarer:

1 Linnea:

För typ första gången är jag sugen på en skuggpalett från Isadora, men är den lika skimrig som de brukar?

Svar: Skugga 1, 5 och 6 är helt matta medans 2,3 och 4 har ett mer finmalet skimmer än Isadora's skimriga skuggor normalt har. En bra blandning tycker jag!
[email protected]

2 Andrea:

Uff, älskar din hy/foundation/ansikte senaste tiden, vad det än är. Du strålar!! :-) Bah, vad fin du är! :)))

Svar: Tusen tack raring! Jag har börjat skrubba skrubba skrubba som sjutton, jag blir så torr om vintern att det verkligen behövs och det har hjälpt!
[email protected]

3 Ida K:

Snyggt!! Kul att träffa dig på Dbexpo :)

Svar: Jaa det var verkligen jätteroligt! Hoppas det blir fler gånger!
[email protected]

4 Lackert:

Snyggt och fräscht! Nu blev jag ändå mer sugen på paletten å kritorna

Kommentera här: