Empties #7

https://www.youtube.com/watch?v=7m0Gxtkgv3U Vi startar året med att rensa ur Empties-lådan! Det är allt möjligt denna gång, allt från smink till deo och lite därimellan. Min Anastasia-penna till brynen tog slut och jag saknar den redan, vet ni om dessa kan köpas i butik någonstans i Stockholm? Jag kommer på blixtvisit från Danmark över helgen i nästa vecka och har ett par timmar jag kan springa på stan innan jag ska hem igen. Tipsa mig också om det finns annat skoj i dom Svenska butikerna som ni tycker jag borde kika på!

Produkter i videon:

  • Anastasia Brow Wiz - Caramel
  • Isadora - Volume 2.0 Mascara
  • Oriflame - Tender care protecting balm
  • DKNY - Be Delicious Juiced!
  • L'Oreal 3-in-1 Purifying Micellar solution
  • The Body Shop - Activist Shower Gel
  • Lush - Catastrophe Cosmetics
  • The Body Shop - Early-harvest Raspberry body scrub
  • Sensai Silky Purifying - Foaming Facial wash
  • The Body Shop - English Dawn White Gardenia Shower Gel
  • Pantene Pro-v Repair & Protect Schampoo
  • Palmolive Naturals Cherry Blossom and Moisturizing Milk
  • Rituals Ultra Rich Whipped Body Cream - Magic Touch Cherry Blossom and Rice Milk
  • Palmolive Aromatherapy Happyful Deodorant
  • Karin Herzog Mild Face Scrub
  • The Body Shop - Vitamin E Face cream
  • Garnier Respons Hair Mask - Marvellous Nectar
  • Plaisir - Moisturizing Body Lotion (Normal Skin)

Kommentarer:

1 ALEXANDRA:

Kicks har pennorna. Iaf här i småstaden så kan inte tänka mig något annat än att de finns även i Stockholm :)

Svar: Åh vad bra, Kicks finns ju överallt! Hade fått för mig att dom bara sålde dom på nätet :-) Tack raring.
[email protected]

2 Tina:

Dem finns också på åhlens city. Bästa ögonbrynspennan.

Svar: Tusen tack för tipset!
[email protected]

3 Sofies skönhetsblogg:

Sephora är ju alltid kul (tycker jag i alla fall ;D) och har hört att de har börjat sälja Sleek där nu också! :D

4 Emma:

In på Thebodyshop.se och beställ HELA Sweet Lemon-kollektionen innan den tar slut helt. Sjukt bra pris på den nu också. Finns bara under rean. Skynda skynda!
Och jag håller med, det är den absolut bästa serien!

Svar: Problemet är ju att jag bor i Danmark och måste beställa från danska hemsidan, där har dom inte några av produkterna alls :( Kanske är så att dom finns i butik, jag är i Stockholm i helgen så jag får kika in och hoppas på det bästa..
[email protected]

Kommentera här: