Bosch: Style to go Hårfön

bosch style to go hårfön hairdryer.pngbosch style to go hårfön hairdryer1.pngJag reser en del och har alltid velat ha en liten resefön för att A: Slippa kånka runt på min monsterfön och B: Slippa dom urusla hårfönarna som alla hotellrum alltid har. Därför blev jag lite extra glad när Bosch medverkade på Daisy Beauty Expo och hade produktprover på deras tre "Style-to-go" verktyg till håret. Style-to-go serien är menad som en kombinerad rese/tränings-serie för dom som ofta är ute på språng och vill ha med sig egna verktyg. Hårfönen har två värme-inställningar (0 - 1 - 2) och det tycker jag är nog för en resefön. Som ni kan se på bilderna ovan så kan man fälla ihop skaftet så att den tar ännu mindre plats i väskan. Ihopfälld mäter denna 10x17 cm (Dom oficiella "måtten" kan vara annorlunda) så den är verkligen liten och smidig. För att vara en minifön så tyckte jag definitivt att den fungerade bra, den är såklart inte lika bra som min stora fön men fungerar kopiöst mycket bättre än fönarna på hotell och badhus som jag alltid brukar stå och svära över. Jag vill gärna påpeka att den är lite varm ett bra tag efter man har använt den (Såklart, det är ju en fön) så jag hade önskat att ett varmeskyddande fodral hade medföljt, oftast åker fönen ju direkt ner i väskan efter användning och då hade det varit smidigt med ett litet fodral för att skydda omkringliggande saker.

Kommentera här: