Recension: The Body Shop Spa Wisdom Africa"Hand&Foot butter"

the body shop spa wisdom africa hand and foot butter.png the body shop spa wisdom africa hand and foot butter2.pngHandkräm går åt som smör under vintermånaderna och idag ska vi kika på en av mina nya favoriter, "Hand & Foot butter" från The Body Shop's Spa Wisdom Africa serie. Hand & Foot butter är en kräm med en härligt mjuk men samtidigt väldigt mild doft som jag tycker väldigt mycket om. Förpackningen är inte en sådan som man slänger i väskan men den är perfekt vid datorn eller på sängbordet. Det är mening att man ska kunna använda krämen på både fötter och händer men jag tycker inte att den återfuktar nog på fötterna. På händerna är den dock rena drömmen, återfuktar som sjutton, sjunker in snabbt som attan och gör händerna mjuka som silke. Formulan är väldigt len, fast och "slippery" i formulan men det är inte tillstymmelse till flottighet när man väl har applicerat den på händerna. Tummen upp, en trogen följeslagare vid datorn.
  • Pris: 195 kr
  • Finns hos: The Body Shop
  • Mängd: 125 ml
  • Mitt betyg: 5/5

Kommentarer:

1 heddis:

jag tycker att den luktar lite solkräm?!?!??? min mamma också haha. men jag älskar den <3

2 Emma:

Tack för recensionen, har länge haft planer på att köpa hem denna. Verkar vara en bra produkt :)

Kommentera här: