NOTD - Depend 435 + 436

depend 435 436 spring 2015 vår.png depend 435 436 spring 2015 vår2.png depend 435 436 spring 2015 vår3.pngJag hade lust till en funky french-manikyr så jag drog fram några av lacken från Depend's vårkollektion och parade ihop dessa två. Färgkombinationen gör att man blir glad så det spritter i benen och jag längtar ännu mer efter sommar och solsken. Ni kanske kan se att det ser ut som att jag har nagelolja runt naglarna, jag håller på att testa "Drip-dry" droppar från Essie och har inte riktigt fått in snitsen ännu (Men det gör väl ingenting, egentligen!). En underbar kombination som jag definitivt tänker bära fler än en gång. Jag applicerade två tunna lager av basnyanserna och sedan ett tjockare lager av motsatt färg ovanpå. Snyggt, lekfullt och iögonfallande!

Kommentarer:

1 Gelic' nail art:

Snyggt! Har samma färgkombo på just nu men med en annan nail art teknik. :P

2 Ninni:

Himla fint och kul!

3 kerstin:

Jättefin och rolig kombo!

4 Shortylegsbeauty:

Aaaaah men gud så läcker färgkombination :)
Jag börjar mer och mer lacka naglarna med knalliga färger... väntar tydligen på våren ;)
Älskar murriga och "fula" färger på naglarna men nu börjar det bli mer å mer färggrant ;)
xx

Kommentera här: