NOTD - Catrice"Get the Blues"

catrice get the blues.png catrice get the blues2.png catrice get the blues3.pngCatrice är ett tyskt budgetmärke som är ägt av samma företag som Essence (Cosnova heter dom visst). På våran resa till Palma så hittade jag nagellacket "Get the Blues" i Catrice-montern och kunde inte låta det stå. Lacket är dammigt blått med ett lätt färgskift som drar mot dammigt lila. Sjukt snyggt och fullproppat med skimmer! På bilderna har jag två lager lack och tyckte jag fick till lagom täckning. Med ett lager var det ojämnt och fult men det andra lagret jämnade ut och fyllde i eventuella tomrum. Väldigt snyggt och jag gillar att den duokroma effekten inte är sådär jättegalen som med andra lack, det är modigt på ett neutralt sätt!

Kommentarer:

1 Emelie/Nails and all that jazz:

Det här är jättefint! Jag bar det också för några veckor sen, det första Catrice-lack jag testat faktiskt :) Fina bilder!

2 Lackert:

Så galet fint

3 Dess/Drömteori:

Gah, så snyggt!

Kommentera här: