NOTD - Isadora"Rock&Romance"

isadora rock and romance nagellack urban green bohemian rose dark romance.pngJag kunde inte bestämma mig för vilket lack från Isadora's höstkollektion som jag hade lust att lacka naglarna med så i sann Honi-anda så gick jag i "USE ALL THE POLISHES!"-mode och gick bananas med mitt dotting tool. Som bas har jag använt 518 Bohemian Rose, en väldigt tjusig bärig nyans som känns bärbar både till sommar, höst och vinter. Det skimriga gröna 517 Urban Green måste jag lacka med på egen hand, det är underbart vackert och har en läcker lite mossig nyans. Mörka supervampiga 518 Dark Romance är nästansvart mörkt mörkt lila och kommer bli välanvänt under vinter och höst, kanske ihop med ett silvrigt eller guldigt glitterlack som gradient. Yum! Har ni testat några av lacken? Vilka är era favoriter? isadora rock and romance nagellack urban green bohemian rose dark romance2.png isadora rock and romance nagellack urban green bohemian rose dark romance3.png

Kommentarer:

1 Lackert:

Såå snyggt! Alla lacken ser så fina ut

Svar: Det gröna är jag mest pepp på, funderar på om det inte skulle bli tjusigt med ett matt överlack!
Honi

Kommentera här: