Empties #9 (Smink&Badgrejer)

Sist jag gjorde en Empties-video var i MAJ och jag har samlat på mig så mycket skönhetsskräp att jag måste dela upp min Empties-video i flera delar. Idag kikar vi på den massiva mängd mascaror som jag har rensat ut samt ett gäng dusch och badgrejer!

Produkter i videon:

  • Anastasia Beverly Hills Hyper Colour Brow & Lash Tint (Purple, Blue and Pink)
  • Anastasia Beverly Hills Lash Genious
  • E.L.F Studio Eyebrow Kit (Light)
  • The Body Shop Smoky 2-in-1 Gel Eyeliner (Black)
  • Gosh “Touch Up” Concealer (Number 1)
  • Collection Lasting Perfection Concealer (01 Fair)
  • Isadora Flashing Volume Instant effect Mascara (Black)
  • Maybelline The Falsies Feather Look (Glam Brown)
  • L’Oreal Volume Million Lashes Top Coat Hologram
  • L’Oreal Volume Million Lashes Golden Black
  • The Body Shop Shower Gel (Sweet Lemon, Virgin Mojito & Papaya)
  • Rituals Rice Scrub Organic Rice Milk & Cherry Blossom
  •  The Body Shop Body Scrub Wild Argan Oil & Shea Butter
  • The Body Shop Argan Oil Bubble Bath
  • The Body Shop Glazed Apple Bath Jelly
  • L’Occitane Verbena perfume

Kommentarer:

1 Ninni:

Älskar dina videos, bara så du vet. :-)

Kommentera här: